Chapter three

853 57 13
                                    

Jamie pohled :

Jeho mentolový dech se odrážel od mojí kůže.Naskočila mi z něj husina ale nedala jsem to zdát.

,,Čágo." Vydechla jsem se mu do obličeje a rychlím krokem sem se vydala zpět do pokoje.

*

,,Co je ten za tan kluk s tetováním na ruce a hnědýma očima?.'' Řekla jsem mezitím co jsem so lehla na postel.

,,Bieber bratr Zaca,který tady děláš sezení a mimochodem jedno je zítra v devět ráno.Až pak je snídaně."  Elison se zvedla a začala přehrabovat svoje oblečení.

Natáhla jsem ruku k telefonu a budík jsem si nastavila na 8:15. Telefon jsem dala pod polštář a s plavek jsem se převlékla do pyžama mezitím co byla Elison pryč.

*

Strašlivý zvuk budíka se rozezněl po celém našem pokoji.Elison něco zabručela do polštáře a po pár sekundách vstala a šla se obléct.

Zaklipkala jsem očima a udřelo mi do nich ostré denní světlo.Protáhla jsem se tak až skoro všechny kosti v mém těle zakřupaly.To byl znak toho že mám vstávat.

Nohy jsem přehodila přez okraj postele a ze skříně jsem si vyndala černé tričko na ramínka a obyčejné šedé tepláky.Mérně jsem se namalovala a vlasy jsem nechala spadlé na svých ramenech.

*

Seděly jsme v kruhu jako nějaké malé děti.Moje první sezení a já tady sedím jako dítě co by si mělo právě hrát.V čele seděl mladší muž tak okolo dvacetipěti.Měl zelené oči,hnědé vlasy a byl celkem vysoký.

Poznala jsem novou dívku jmenuje se Katherin a zná se milá,od ní jsem se dozvěděla že se jmenuje Zac Bieber.Z mého přemýšlení mě vytrhll jeho hlas.

,,Ahoj pro ty co mě neznají tak jse jmenuju Zac Bieber ale říkejte mi jen Zacku.Dneska si zahrajeme "hru" aby jsme se lépe poznaly.Ukážu na jednoho z vás a vy o něm musíte něco říct,bez toho aby jste se ho na něco zeptaly. Chápete?" Všichni přikývly a začalo se hrát.

Už tady sedím pár minut a ani moc nevnímám okolí.Padají tady slova typu- on je milý,hodný,ona,zdá se být hodný..Už mě to nebaví ty liďi se pořád jen přetvařují a nedokážou říct to co si myslí.

*

,,Jamie si nařadě." Jeho hlas mě donutil zvednout oči a dávat pozor.

,,Řekni něco o mém bratrovi." Mile se usmál aby mi dodal odvahu.

,,Nevím kdo je tvůj bratr." Řekla jsem suše a Katherine se zasmála.

,,Ten co sedí tři židle odemě zleva." Sklopil zrak k papíru a zapnul si propisku a čekal co řeknu.

Moje oči začaly počítat.Konečně jsem došla k té osobě kdo je jeho bratr.Ten kluk kterého jsem potkala ve sprše.Vlasy rozházené dovšech stran.Tepláky a šedé tílko co obepínalo jeho svaly.

Nadechla jsem se a začala jsem říkat to co mě jako první napadlo.

,,Podle mě jsi.Egoistický,arogantí,nechutný,narcistický kretén co střídá holky víc než ponožky.Myslíš si o sobě že dostaneš každou na kterou si ukážeš,ale to se šeredně mýlíš.Půlka dívek co znáš tě miluje a daly by cokoliv za to aby se s tebou mohly vyspat a ta druhá tě nenávidí protože se chováš jako narcistycký idiot.Což už jsem vlastně zmiňovala.Chováš se jako největší bůh světa ale omyl kamaráde nesaháš mu ani po kotníky.Jednoduše a stručně nikdy by jsi si nevybral tlustější holku protože seš jednoduše závislej na dívklách s prdelou velkou jako náklaďák a kozama jak tanker který jsou hubený jak špejle.Prostě nemáš vkus." Svůj monolog jsem zakončila s nadzvedlím obočím a pokrčenýmy rameny.

,,Jamie výborně jsi to zvládla.Bylo to vyčerpávající a myslím že máš pravdu." Zac se zasmál a já taky.

Pohledem jsem zabloudila k Bieberovi který měl tvář rudou jak rajče.

Ozvala se ohlušující rána a jeho židle letěla až ke dveřím rychle vstal a naše tváře ode sebe dělilo jen několik centimetrů.

Doufám že se vám část aspoň trochu líbíla až bude 5 monetů tak vám napíšu kdy bude další část.Jinak děkuju za vote a to všechno.

Erin♥

Spring Break,forever bitches ! ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat