Renkli Hayal Gücümüz

167 21 85
                                    

Merhaba, ben yeni admin. Keşfedilmemiş, banala olamktan korkan, kendini gelişirmek isteyen ve yarışma tutkunları için bu kitabı hazırladım.
Haftada bir defa bir kitap hakkında eleştiri bölümü yayımlayacağım. İlk kitabın adı ne olacak şimdiden çokkkkk merak ettim açıkçası:)))
Yarışmalara gelecek olursak her hafta bir öncekinin yarışma sonuçları bölümüne kitabın adıyla yorum yapan herkesin eserinin ilk üç bölümünü (malum fazla vaktim olmayacak:) ) değerlendirmeye alıp ödül olarak ilk 10 bölümüne vote ve yorum kazanacak. Ödülden ziyade bence rekabet büyük olacak:)
Katılmak için yapmanız gereken votelarınızı eksik etmeyip ilk olarak bu bölümün altına yarışma veya eleştiri yazıp kitabınızın adını ve yazarını söylemeniz. Bundan sonraki yarışma bölümlerinde ise karışıklık çıkmaması amacıyla son yarışmanın altına yorum yapmanız önemle rica olnur. Yarışmaya bir defa katılan tekrar katılabilir. Sınırlama bir tek kazananlar için var, onlar da eleştiri bölümümüzden yararlanabilir.
Eleştiri yapmamı isteyen herkes sadece ilk bölümün altına ELEŞTİRİ yazıp yorum yapmalı, yarışma için ise YARIŞMA yazmalısınız. Şimdilik hoşçakalın, yeni bölümde görüşmek üzere!!!!!;)))
Not:özelden mesajların geç gelme olasılığı olduğu için oradan eleşitiri veya yarışmaya katılım istememenizi şimddetle tavsiye ederim.

Yeni Fikir Köşesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin