Biliyorum, her hafta bur kitapla ilgilenecektim. Ama nasıl olsa yarışma için ilk beş kitabı okuyorum, en azından eleştiri isteyenleri de fazla bekletmeme kararı aldım. Yine yeni yeniden (çok güzel bir şarkı, yıl 2016 ben hala dinliyorum) hatırlatayım bir sonraki yarışmamıza sadece YARIŞMA başlıklı bölümün altında ilk beş yorumu atanlar kabul ediliyor. Ayrıca vote yapmanız konusunda da kesinlikle ısrarcıyım:) Sonuçlar bu hafta açıklanacak. Heycanlı mısınız????
Bugün eleştireceğimiz kitabın adı Büyük Hayallerin Küçük Sahibi, yazarı ise bluedreams2004. İlk başta kapak tasarımcısı değilim ama sanırım birazcık yetesiz gibi gibi. Onunla kıyaslandığında kitabın başlığı bir hayli dikkat çekiyor. Konuyu beğendim, genç bir kızın bir intihar girişimu sorası hayata tutunma çabalarını anlatıyor. Ne yazık ki beğenmediğim noktalama vr imla hatalarının oluşu. Karakterlerin giysisi betimlenmiş, nasıl göründüklerinin okuyucunun zihninde canlandırılmaya çalışılmış, bunu da çok beğendim.:) Bir tane daha olumsuz yorumum olacak: konunun başlıkla bir alakasını göremedim. Belki de tabi kitabını değerlendirirken tamamını değil de sadece ilk beş bölümünü okumam olabilir bunun sebebi, ama yine de söylemek istedim. Bunun haricinde bir de çok çabuk anlatıcını değiştirdiğin gözüme çarptı, sanırım daha uzun anlatıcı paragrafların olsa daha iyi olur. :)
Kısaca kitabının başlığını, konusunu, karakterlerini, karakterleri betimlemeni çok beğendim. Noktalama ve yazım, haricinde bir de daha uzun laragraflar konusunda kendini geliştirirsen çok iyi yerlere varabileceğini düşünüyorum. Umarım seni kırmamışımdır:)))))))
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar. Bir sonraki bölümde görüşmek üzereeeee:)))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Fikir Köşesi
NonfiksiHikayenizin yeterliliğinden şüphe mi ediyorsunuz? Size özgüveninizi geri kazandırmak için hızlı bir yarışma veya kapasamlı bir eleştiriden daha iyi ne gelebilir ki? Hadi siz de bize katılın, birlikte eğlenerek hayal gücümüzdeki yolculukları okuyucul...