Eleştiri : Esinti

118 20 12
                                    

İlk başta bu çok güzel eser için meleeeek nickli(büyük ihtimal doğru yazamadım, isim konusunda eksi berbatlardayım) yazara çok teşekkür ediyorum. Kitabı beğenmemin ilk ve belki de en önemli sebebi satırların görünmez aralıklarında büyük bir karanlığın içindeki umut ışığın büyüme mücadelesi. Hayatımızda da bunu yapıyoruz aslında. İçimizdeki karanlığı aydınlık tarafında savaşarak yok etmeye çalışıyoruz. Bazen büyük mücadeleleri kazanıyoruz, bazen ise devam etme gücümüz kırılıyor. Umarım kitabının baş karakteri Asya pes etmez, filmlerdeki cennet bahçesinin çoookkkk uzun tünellerin sonunda olduğunu hatırlar.
Baş karakterin duyguları çok iyi yansıtılmış, betimlemelerin biraz daha fazla olmasını isterdim. Betimlemeden kastım da; yatak odam avangard stilinde döşenmişti, beyaz rengiyle adeta deniz en derin dibindeki el değmemiş inciler gibi parlıyordu... gibi bir şey olmasını isterdim. Yani karakterlerin nerede olduklarını okuyucunun daha iyi anlamak için. Bu küçük ayrıntının haricinde çok güzel bir çalışma. Kızın giysisine dikkat çekilmiş, ki bu çoğu yazarın ihmal ettiği bir şey. Bölümler uzun. Şarkı sözleri ve kitap alıntıları kullanılmış, hikayeye ayrı bir hava katmış. Diyaloglar gayet birbiriyle bütünleşmiş, bir sonraki bölümlerde daha fazla olmalı bu kendine güvenama aynı zamanda çaresiz kız - anlayışlı erkek konuşmalarından bence. :)
İlk eleştirimiz böyleydi, gerçekten çok güzel bir kitap. Yarışma sonuçları hafta sonuna kadar belli olur. Tüm kitapların ilk üç bölümünün değerlendireceğim, ama bunun haricinde kesinlikle okumalısın dediğiniz kısımlara da göz atacağım, bunu için sadece özelden mesaj atmanız yeterli.:)
Değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür eder vote ve yorumlarınızı içtenlikle eksik etmemenizi temenni ediyorum.... :))))

Yeni Fikir Köşesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin