Part 2-Memories

23 2 3
                                    

                                                                           Margo's POV

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

                                                                           Margo's POV

U skoli sam.Casovi prolaze.Nastavu ne slusam a i ne moram jer sam ionako najbolja ucenica pa su mi sve ocene zakljucene.Ostali su samo oni koji popravaljaju ocene zadnji dan.'Izvini..amm..ime ti je Margo zar ne?'Neko me tapka po ramenu i okrenem se.Decko razbarusene plave kose i jako setlo plavih ociju.'Ja sam.Sta hoces?'Hladno ga pogledam.'Pa znas u nedelju se odrzava party i ono klopa,muzika prskanje...pa sam mislio posto svi idu u paru daaaa idemo zajedno?'Pita me sa detinjastim smeskom.Nije mi padalo na pamet da idem na tu glupu zurku.'Zao mi je nisam zainteresovana.Nastavnice meni su sve ocene zakljucene.Pa sam mislila ako mogu da idem kuci boli me glava.'Okrecem se hladno od njega i pogledam nastavnicu.'Naravno.Niall podji sa njom.'Rekla je i tada je ustao decko iza mene.'Nema potrebe blizu mi je kuca.'Rekla sam hladno.Niall je hteo da podje za mnom ali ga je moj hladni pogled sprecio.Izasla sam.Odjednom je pocela da plusti kisa.Nije mi smetalo mirno sam setala.Otisla sam u park i sela na moju i Justinovu klupu u kojoj je bilo urezano srce sa inicijalima J i M.Posle su mi suze.Mnogo mi je tesko.Nisam se trudila da ih zaustavim.Isle su dugo nisu mogle da stanu.Odjednom sam jako zavristala i srucila se na zemlju.Plakala sam kao nikada do tada.Plakala sam i vristala sam ali nije pomoglo.Ta rupa koja je bila ogromna i jak tup osecaj u grudima su me probadali i kao da su me sekli na hiljade komadica.Drzala sam se za glavu u kojoj sam cula reci 'ZAUVEK ZAJEDNO' 'VOLIM TE' 'TI CES ZAUVEK BITI MOJA MALA PRINCEZA ZNAS TO?' 'KUNEM SE POD ZVEZDANIM NEBOM VOLECU TE ZAUVEK' videla sam slike mojih roditelja,moj zadnji rodjendan,Justina,Nesrecu,sve srecne i tuzne trenutke.'NE IDI UMRECU JUSTINEEE.MOLIM TE NE OSTAVLJAJ ME.NEMOGU BEZ TEBE.'vristala sam dok sam se drzla za glavu.Odjednom sam osetila ruke oko sebe i na trenutak sam videla Justina kako me drzi.Nasmejala sam se i zagrlila ga.'Vratio si se po mene.Justine ne ostavljaj me ne mogu sama.''Koj Justin?Ja sam. Niall.'Rekao je dok je slika Justinovog nasmejanog lica izbledela.Ugledala sam Nialla kako me zabrinuto gleda.'NEEE MOLIM TE VRATI SE!MOLIM TEE'vristala sam i onda mi se zamracilo pred ocima.

                                                                   Niall's POV

Ipak sam posao za njom.Kisa je plustala.Ugledao sam je gleda u nebo.Odjednom je plakala i srusila se na zemlju vristeci iz sveg glasa 'NE IDI UMRECU JUSTINE.MOLIM TE NE OSTAVLJAJ ME.NEMOGU BEZ TEBE.'Potrcao sam do nje i zagrlio je.Prestala je da vristi podigla pogled i nasmejala se.Oci joj nisu imale sjaj a osmeh je bio slamajuci.Odjednom se nasmejala i rekla'Vratio si se po mene.Justine ne ostavljaj me ne mogu sama.'Upitno sam je pogledao i rekao'Koj Justin?Ja sam.Niall'Osmeh joj je momentalno pao sa lica.Onda je ponovo zavristala'NEEE MOLIM TE VRATI SE!MOLIM TEE!'Odjednom je samo klonula.'Margo?MARGO!PROBUDI SE!Vodim te u bolnicu.'Podigao sam je i po onom pljusku je odneo u bolnicu.'MOLIM VAS!POMOZITE!NEKA DODJE NEKO!'vikao sam dok je dosao doktor i medicinske sestre sa nosilima.Odmah su je odveli a ja sam cekao.Posle malo duzeg vremena je izasao doktor i pitao'Ko ste vi gospodjici Margo?''Amm..Ja sam joj drug iz odeljenja.Kako je ona?'pitao sam i nestrpljivo iscekivao odgovor.'Margo je imala jak nervni slom.To moze da uzrukuje neka jaka trauma ili gubitak osobe koja je ocigledno bila jako vazna za nju.Imate li mozda broj njenih roditelja.Maloletna je moraju da dodju.'rekao je.'Pa znate nismo jako bliski.Stvrno neznam.Zao mi je.'rekao sam a on me je pogledao.'U redu je.Pitacemo je kada se probudi.Ovde su lekovi za smirenje koje mora stalno da pije.Ako se ovako nesto ponovo desi morace na kliniku.Izvolite njen telefon i licnu kartu.'rekao je dok mi je pruzao stvarni.Zahvalio sam se i uzeo ih.Telefon joj je zazvonio.Pisalo je Jessica.Javio sam se.'Halo?'

'MARGO!GDE SI TI POLUDELA SAM OD BRIGE!'vikala je ta Jessie sa druge strane linije.

'Amm..Ovde Niall Horan.Ja sam njen poznanik iz odeljenja.Margo je u lokalnoj bolnici imala je jak nervni slom.'rekao sam.

'STA?ODMAH DOLAZIM!'rekla je i prekinula.U njenu sobu je usao doktor a za njim i ja.Margo je lezala i gledala kroz prozor.Kad smo usli samo je polako okrenula glavu gledajuci nas a zatim je vratila u prvobitni polozaj.'Gospodjice Margo.Da li se secate sta se desilo?'pitao je doktor a ona ga nije ni pogledala samo je cutala.'Margo da me cujete?'pitao je malo glasnije.Opet je cutala.'Ovo se desava budite bez brige.Samo nije spremna da razgovara sa bilo kim.'U sobu je uletela devojka duge plave kose i zelenih ociju.'JESSIE!'Odjednom je Margo vrisnula.Grlile su se dugo a Margo je plakala.'Izvinite a sta ste joj vi?Sestra?'upitao je doktor.'Nije mi sestra.Jedinica sam a roditelji su mi umrli.'napokon je progovorila.'Oh zao mi je nisam znao.Kako se sada osecate?'pitao je doktor.'Dobro sam.Isla bih kuci.'rekla je hladno.Pitam se sta se desilo da je dovede u ovo stanje.'Naravno ovo su lekovi koje pijete na svaka 3 sata.Idem da pripremim otpusnu listu.Zelim vam brz oporavak.'rekao je doktor a ona se blago nasmejala i opet zagrlila Jessie.

Kraj 2 dela.Nadam se da vam se dopao ako jeste ostavite vote i iskreni komentar.

*DiMARIA

One Last Time...  1D/NH/JBOù les histoires vivent. Découvrez maintenant