Luhan:Cho A...
(sambil mendekatinya tapi Cho A terus melarikan diri daripada Luhan)
Luhan:Cho A!!!Tunggu.
Cho A:Apa yg awak nak lagi? Tak puas ke awak sakiti saya?
Luhan:Saya minta maaf.
Cho A:Senang-senang je awak minta maaf.Menyesal saya bercinta dengan orang jahat seperti awak!
Luhan:Apa maksud awak,saya orang jahat?
Cho A:Sejak awak dibuang sekolah,saya selalu diejek dan dibuli terutama 3G tu.Sebenarnya,saya kuat sampai tamat sekolah kerana cinta awak je.
Luhan:Sebenarnya,saya bukan dibuang sekolah.
Cho A:Bo?!Lepas tu,apa dia?
Luhan:Sebenarnya....3 tahun yg lalu.....
Luhan telah membuat permintaan yg aneh.Encik Kim terpaksa menunaikan permintaan bahawa dia dibuang sekolah padahal dia sendiri ingin berhenti sekolah.Sejak dia berhenti sekolah,tiada kerja untuk dibuat. Hidup di bandar sukar berbanding di kampung.Walau bagaimanapun,Luhan tidak mempunyai wang secukupnya untuk pulang ke kampung.Dia terpaksa bekerja sebagai buruh binaan untuk menambah wang pendapatannya.Selain itu,dia juga ditipu oleh seseorang dan kehilangan 260 400 won.Semasa dia bekerja di situ,dia mendapati pekerjaan itu sangat memenatkan dan dia tidak dapat tidur secukupnya sehinggakan suatu hari,dia mengalami asma sehingga pengsan.Lalu,dia dibawa ke hospital.Pihak hospital menghantarnya ke Hong Kong kerana keadaannya yg terlalu kritikal.
Luhan:Itulah ceritanya.
Cho A:Saya minta maaf.Saya tak patut marahkan awak.Cho A menangis teresak-esak. Luhan tidak sanggup melihat buah hatinya menangis lalu menarik Cho A ke pangkuannya.
Luhan:Janganlah nangis... Awak tak perlu minta maaf pun.Kalau awak nak couple semula dengan saya,awak tak boleh minta maaf.
Cho A:Kenapa pulak?
Luhan:Sebab dalam hubungan ni,tiada siapa yg salah.Jadi,jangan salahkan orang lain atau sendiri.Luhan merenung anak mata Cho A dengan penuh keikhlasan.Sunggu suci cinta Luhan pada Cho A.
Luhan:Saranghae
Cho A:Nado saranghaeBegitulah kisah mereka. Kisah ini dinamakan Help Me With Ur Luv kerana Cho A telah jatuh cinta pada Luhan kerana bantuannya. Sejak Luhan tiada di sekolah,dia selalu dibuli oleh 3G.Sejak itu,setiap saat dia meminta tolong daripada cinta Luhan
Tamatlah sudah kisah ini. Macam mana best tak cerita?Votelah cerita ni...1 hingga 10 bintang.Berapa bintang yg anda nak beri?Pliss vote...
☆Create by☆
Golden Autumn Flower
YOU ARE READING
Help Me With Ur Luv [COMPLETED]
FanfictionSinopsis Kisah romantik yg berbeza dari kisah romantik yg lain.Kisah yg membawa dua insan bertemu di sebuah sekolah.Kerana bantuan,takdir membawa mereka lalu tersulamlah cinta abadi dalam diri mereka.Setiap hari setiap minit setiap detik...cinta ter...