Di ELitXO Rich High School....
Jackson:Appa mianhae....
Sehun:Bo?!!! Appa?
Jackson:No!Naega sorry...Hyung always bully me.Naega know you my twin elder brother.But,just three minutes...
Sehun:Aku tahulah kau pernah sekolah kat Oxford tapi janganlah melampau sangat.Kau fikir aku tak faham ke?Dah lah campur aduk korean n english...Kalau orang lain dengar,buat malu je.Patutlah kau pindah sekolah ke sini.Rupa-rupanya, English kau fail!
Jackson:Kau ni....Relakslah.Sehun dan Jackson ialah pasangan kembar Yoon.Mereka dilahirkan di Korea Selatan tapi dibesarkan secara berbeza.Jackson dibesarkan di Sydney,Australia.Manakala,Sehun dibesarkan di Hong Kong bersama ayahnya.Kerana itu,Sehun lebih rapat dengan ayahnya berbanding ibunya.
Di ELitXO Rich High School,mereka ialah Top10 di kalangan orang paling kaya.Biodata Yoon Sehun
Tarikh lahir:18 Februari 1998
Status dalam keluarga:Abang
Saham:
>Pemegang saham utama di kelab golf di Hong Kong.
>30% saham di syarikat kosmetik Beijing.Biodata Yoon Jackson
Tarikh lahir:18 Februari 1998
Status dalam keluarga:Adik
Saham:
>5% saham di ELitXO Rich High School
>25% saham di Syarikat Kereta BMWWow!!!Pasangan kembar Yoon sangat kaya.Walaupun mereka kaya,mereka tidak sombong kerana itu bukan kekayaan ibu bapa mereka tetapi itu hasil titik peluh mereka.Tak kira di Sydney atau di Hong Kong,kehidupan mereka tetap sama.Mereka terpaksa bekerja pada umur yg muda.Mereka juga tidak boleh bersekolah kerana tidak mempunyai duit.Sejak itu,mereka belajar berdikari sampailah sekarang.Kini,mereka boleh menuntut ilmu dengan bebas dan berbelanja sesuka hati mereka.
Tiba-tiba,ELitXO Rich High School menjadi huru hara.
Jackson:Ya!!Seolhyun....
Seolhyun:Wae,oppa?
Jackson:Kenapa semua pelajar lari kelam kabut?Macamlah ada artis handsome datang.Rasanya,oppa yg paling handsome dalam sekolah ni...
Seolhyun:Hish!oppa ni... perasan.Betullah ada artis datang.Ni tengah nak cari Cho A lah ni..
Jackson:Betul ke?
Sehun:Seol.Tu Cho A.
Seolhyun:Oh!Betul tu. Gomawo...Cho A!!!!!Tunggu jap.
(mengejar Cho A)
Cho A:Wae???
Seolhyun:Kau nak pergi tengok artis tu eh...
Cho A:Artis apa pulaknya?Aku nak pergi ke kelaslah!
Seolhyun:Ala....Jomlah. Please....
Cho A:Tak nak!Cho A pun pergi ke kelas.Sebelum pergi ke kelas,dia singgah di perpustakaan.Tiba-tiba,guru pusat sumber memanggil Cho A.
Guru:Cho A...
Cho A:Ermm...Cikgu.Wae??
Guru:Boleh tak awak tolong cikgu?
Cho A:Semestinya boleh. Tapi,apa yg boleh saya bantu?
Guru:Nanti,ada budak baru datang.Dia sama kelas dengan awak. Jadi,tolong bagi buku teks ni kat dia.Okey?
(sambil menghulurkan sekotak buku teks)
Cho A:Baiklah,cikgu...Cho A ialah anak tunggal keluarga Song.ELitXO Rich High School ialah sekolah yg dibina oleh atuknya.Dia sangat baik dan bergaya.Dia mempunyai rakan karib,iaitu Seolhyun.Seolhyun ialah anak angkat ibu saudaranya.Pada mulanya,Cho A tidak dapat menerima kehadiran Seolhyun tapi lama-kelamaan dia bertambah suka pada Seolhyun. Mereka kawan karib yg setia antara satu sama lain.
Di kelas 2-4.....
Tiba-tiba kelas yg sunyi tadi menjadi riuh.Cho A masih tidak tahu apa yg telah berlaku.Apatahlagi,dia sedang menunggu budak baru untuk memberi buku teks itu.Dia terlalu serabut apabila mejanya dipenuhi dengan buku teks budak baru itu.Guru kelas 2-4, iaitu Encik Kim Soohyun masuk ke kelas lalu memperkenalkan pelajar yg baru berpindah.Semua pelajar perempuan menjerit kecuali Cho A. Manakala,pelajar lelaki bermasam muka.Encik Kim:Hai semua
Pelajar:Hai Encik Kim
Pelajar perempuan:Mana pelajar barunya,cikgu?
Encik Kim:Macam mana korang tahu?
Pelajar lelaki:Biasalah... budak baru tu kan handsome... Perempuan mulalah nak menggatal.
Pelajar perempuan:Ek elehhh... tahulah dengki...Mereka mula bergaduh dan membuat kecoh lagi.
Encik Kim:Diam!!Diam!! Mari...sila masuk.
Siapakah budak itu?Apakah reaksi Cho A setelah melihat budak itu?
☆Create by☆
Golden Autumn Flower
YOU ARE READING
Help Me With Ur Luv [COMPLETED]
FanficSinopsis Kisah romantik yg berbeza dari kisah romantik yg lain.Kisah yg membawa dua insan bertemu di sebuah sekolah.Kerana bantuan,takdir membawa mereka lalu tersulamlah cinta abadi dalam diri mereka.Setiap hari setiap minit setiap detik...cinta ter...