1.rész

22 1 1
                                    

Anyuék elmentek itthonról, csak én és a testvéreim vagyunk itthon. A bátyám, Lali áthívta a barátját. Az ablakban ülök és a pillangókat nézegetem.
Vajon ők is olyanok mint az emberek? Belőlük sincs két egyforma? Bár a fehérek ugyanolyanok.. végülis mit tudhatok én róla 6 évesen.. héjj.!. megjöttek a Laliék.. Várjunk, van velük még egy ember. Ő még fiatal. Nahát, de jó! Van nekem is kivel beszélgetnem.

A szobában ülünk.. de úgy néz ki, hogy én mégsem fogok vele beszélgetni... nem értem. Csak néz.. vagyis nem állandóan, de engem néz. Vajon azt hiszi, hogy nem veszem észre? Mert akkor rosszul hiszi. Legaláb annyit megtudtam hogy Bencének hívják, 8 éves és gyönyörű szép szeme van.

-Edina jössz velünk csosózni?-kérdezi tőlem a nővérem, Niki.

-nem tudok játszani- mondom én.

-nem baj. Akkor leszel bíro-próbálja a kedvem feldobni..

Ahaa.. végülis nem mindegy hogy a másik szobábol bámulom őket, vagy az asztal széléről?
-najó...- akkor játszunk.

A meccs igazából nagyon vicces. Állandóan a Bencéék nyernek. Még csak 8 éves de nagyon ügyesen játszik.
A Nikiék a Lalival már annyira nem ügyesek, pedig ők már 11 és 12 évesek. A Viktor, a Bence bátya is ügyes. Őszinte leszek. A Viktort annyira nem bírom. Nagyon gonosz és beképzelt. Egyszer bejött hozzám mikor játszottam.. elvette a babáim és letörte a fejüket. Azt mondta nőjjek fel. Közöltem vele, hogy neki se ártana majd egyszer.. hmm.. azt hiszem, hogy azóta hagy békén.

Nem sokáig maradtak a fiúk. Jatszottunk pár meccset, a legtöbbet megnyerték. Egy menetre én is játszottam Bambulával. Nyertünk.. Bár szerintem nem rajtam múlott. Én előre álltam és ő volt hátul a kapunál. Nagyon zavarban voltam, de így legalább nem rám, hanem a labdára koncentrált. Nekem sem ártott volna.. Ami jött labda a legtöbbszőr hozzá sem értem. Csak repült hátra a Bencéhez. De ő! egyből kivédte és már lőtte is előre. A legtöbbször így szereztünk gólt, máskor úgy, hogy nem figyeltek a Nikiék (vagy csak szimplán hagytak engem érvényesülni) és sikerült.. hát.. joformán beguríttanom a labdát.
Napi siker élmény: pipa!

Most a Niki beszél nekem valamit az órákról.. őszinte leszek.. nem nagyon érdekel, de ha mondani akarja hát had mondja. Ú.. most már a lovakról beszél.. nem lehet nála tudni. Sokszór elgondolkodom rajta, hogyan lehet ilyen gyorsan témát váltani. De mi mindig össze hozzuk. Mert most okéé.. nem nagyon figyelek. De egyébkénk nagyon szeretem a nővérem. Ha rossz kedvem van mindig megvígasztal vagy kitalál valami játékot hogy jobb legyen a kedvem. Három testvérem van. A Niki az egyedüli vérszerinti testvérem. De mikor egy éves voltam a szüleim elváltak és a nevelő apukámtól van egy kisösém is. A nevelő apámnak is mi vagyunk a második családja. Ugyanis az ő első házasságából van a Lali. Ő hozzá nem köt rokoni vér, de úgy tekintek rá mintha a vérszerinti bátyjám lenne. Nagyon sokat szokott velem játszani.
Ma is állandóan megnevetett.
Vissza térve a Bencére.. annyira kedves volt velem, és mindig próbált figyelni arra, hogy ne legyek egyedül, bár láttam rajta, hogy inkább menne játszani a testvérével.

-Edina figyelsz te rám?- ohh.. észre vette hogy nem figyelek.

-persze..-

-gondolom... akkor miről is beszéltem az elöbb?- próbál csapdába csalni

-hát a pingvinekről..- mond hogy a pingvinekről?!!
-szivatsz?? Miért beszélnék a pingvinekről? Hol jársz
gondolatban te lány?- oké bevallom hülye egy próbálkozás volt.. de ennyi erővel.miért beszélne a lovakról?

-najó..elgondolkodtam.. de nem fontos. Majd hopnap beszélünk. Fáradt vagyok.-

-gondolom valami 'B' betűs emberen járhatott az eszed.. jol gondolom?- uhaa.. lehet hangosan is gondolkodtam?

-najó.. jól gondolod- vallottam be végül. Mert tényleg nagyon álmos vagyok és nincs kedvem hallgatni a csesztetését.

-waa tudtaaam!!- tört ki magából

-jójó Scherlock.. mostmár aludhatok- próbáltam rideg maradni. De tudom hogy holnap csak ez lesz a léma.

-igen.. de ezzel nem rázol le. Holnap beszélünk.- tudtaaam.

Igazából másnap nem is beszéltünk róla túl sokat.
Meg inkább arról próbált faggatni hogy mi történt a plüsseivel. Mondtam neki , hogy biztos a Viktor volt. De állíttása szerint a Viktor nem volt a szobájában... hát akkor nem tudom ki lehett.. na mindegy. A lényeg hogy a Bencét nem hozzta többet szóba...

Stay StrongWhere stories live. Discover now