Murat

29 4 3
                                    

İlk bölümü şuan bitirmiş bulunmaktayım. İnşallah okunmaya devam edersiniz.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum . Sevgilerimle.

Burçak  Ceren'in yanında görünce çok sinirlendim.Ona her şeyi anlatabilsem keşke. Ama Sevgi'nin kesin talimatı var bu yüzden ona hiçbirşey söyleyemem.Ceren'in sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım.
" Şey,ben bir lavaboya kadar gidip geleyim. "Diyerek masadan kalktı.
Bence fırsat bu fırsat arkasından gitmeliyim. Nasıl nasıl nasıl ,düşün.
" Eee,şey, Burçak ben bir arkadaşımı gördüm de merhaba diyip gelsem senin için sorun olurmu?" 
" Tabiki de hayır."
        Masadan kalktım ve Ceren'in gittiği yöne doğru gittim.Koridora dönünce yavaşladım.Nerede bu lavabo? Ellerimi ensemde birleştirdim
Ve onu beklemeye başladım. Bir anda ensemdeki tüylerin diken gibi olduğunu hissettim.
"Beni mi arıyordun?" ses arkamdan gelmişti.Yine güçlerini kullanmış olmalı. İnsanların arasında güç kullanamayacağını bilmiyormu bu kız?
Bir anda önüme geçince bir adım geriledim.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun?" iyice dibine girerek
,"Burçak'tan uzak duracaksın,anladın ? Yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim."
"Sakin ol koca oğlan ,sakin. "
"Uzatma,uzak dur DEDİYSEM uzak dur anladın ?"
"Hhiiii,çok korktum Murat bey.Tabii tabii uzak duracağım ama onu Kemal'e götürdükten sonra.Sen anladın beni koca oğlan?"
"Bunu yapmana asla izin vermeyeceğim." kolunu tuttum.
"Heey yavaş ol bakalım." dudaklarını kulaklarıma yaklaştırarak
"Gücümü kullanmam için neden verme bana bebeğim."
"Benimle düzgün konuş.!"
"Kolumu bırak bence." koridordan geçen bazı öğrencilerin bize baktığını görünce elimi kolundan çektim.Dişlerimin arasından
"Uzak duracaksın anladın ? Yoksa seni mahvederim.!"
" Görüşürüüüüüüz."dedikten sonra yürümeye başladı,tekrar bana dönünce " Koca Adam" sağ elini kaldırıp üfledi ve göz kırparak  yürüdü.
        Tekrar kantine döndüğümde Burcak'ın bıraktığım yerde elinde bir kitapla durduğunu gördüm.İzlendiğini anlayınca kafasını kaldırdı. Beni görünce bir gülümseme dudaklarına yayıldı.
        Masaya yaklaştım.
"Konuştunuz mu?"
",ne,ne dedin anlamadım? Kimle konuştum mu?"
"Bir arkadaşımı gördüm demiştin?"
"Ha evet evet konuştum.Derse gitsek mi? Zil çalmak üzere."Allah kahretsin neredeyse pot kıracaktım.
"Evet gidelim de ,Ceren'in de beklesek ?"
"Onu sınıfa giderken gördüm." dedim.
          Sınıfa girdiğimizde Ceren de oradaydı. Burçak'ın kolundan tuttum ve arka sıralara oturttum.
"Murat n'oluyor Allah aşkına, neden Ceren'in yanına oturmadın?"
"Boş ver ya, orada çok göz önünde oluyoruz. Ben hiç ön sıralarda oturmayı sevmem."diyerek geçiştirmeye çalıştım ancak yemedi.
" O zaman onu buraya çağıralım? " tam elini kaldırmıştı ki elini tuttum
"Bence o kız hiç iyi birisi değil ondan uzak dursan iyi olur."
"Murat saçmalama,daha yeni tanıştığım bir kız hakkında böyle konuşmamalısın."bir anda bana gözünü açarak baktı.
" N' oldu?Niye öyle bakıyorsun?"
"Simdi anlaşıldı siz sevgiliydiniz öyle değil mi?Aaa,hadi ama söyle hani çok iyi arkadaştık seninle?Doğru mu tahmin ettim acaba ?"
Duyduklarım karşısında şoke olmuş bir şekilde önüme bakıyordum.Vampirler ve Simaklar hiç bir zaman beraber olamaz. Tabii bunu o bilmiyor, oradan öyle mi görünüyordu acaba.Sonra Burçak'a döndüm. Gülerek
"Ne, hayır .Öyle bir şey yok.Nereden çıkardım bunu?"
"Eski sevgililer gibi didişip duruyorsunuz ve bir de tanınamazlığa veriyorsunuz."
"Ah öyle bir şey yok Burçak. Bana iyi biri gibi gelmedi. Senin başına belki kötü bir şey açabilir."
"Saçmalama Murat onu buraya çağıraçağım nokta." demesine kalmadan Ceren yanımızda bitti.
"Arkadaşlar niye buraya geldiniz.Beni görmediniz mi?"
"Oradan hocaya çok yakın olduğumuzdan Murat göz önünde olduğunu düşünüyor o yüzden buraya geldik. Gelsene?" dedi Burçak ve Ceren'de yanıma oturdu.
        Burçak' ı  O' ondan nasıl uzak tutacağımı bilmiyorum. Son dersin bitimini gösteren zil çaldığında Burçak'a eve kadar eşlik etmeyi teklif ettim.O da kabul etti.
         Siz de bana onun evini nereden bildiğimi soracaksınız.Ben zaten onu her gün takip ediyorum,ne seni gidi sapık ,demeyin çünkü ben onun korumasıyım.Bunca yıl nerelerdeydin?diye soracaksınız bu sefer de o zaman anlatayım:bir yıl kadar Burçak'la aynı okulda okumuştuk.O zamanlar gerçekten çok iyi arkadaştık.Hatta ben bir delilik yapmıştım.Ne biliyor musunuz?Matematik sınav kağıdını çaldım ve kopya çektim.Bu öğrenilince suçumu hemen üzerine aldı. Ben bunu kabul etmedim ancak beni suçu üzerine almaya çalışan ve kahraman olmaya çalışan biri olarak gördüler. Bu olaydan sonra okuldan atılacağını duydum.  
Bir üst sınıfı bizimle okuymayacağını öğrendiğimde kendime çok kızmıştır.Yine de ona çok minnettarım.
     
   Okulun başladığı sıralar tanımadığım bir kaç kişi beni okuldan aldı ve yetiştirdi . Ne için mi ,korumalık. O zamanlar ben de güçlerimin farkında değildim tabii. Güçlerimi geliştirdikten sonra atandım,doğru duydunuz atandım .Kime dersiniz Burçak hanıma.
Burcak'ın beni dürtmesi ile geçmişle bağlantımï kopardım. Okuldan çıktıktan ve bir süre yürüdükten sonra;
"Burçak sana bir şey söylemem gerek."
Evet,seni dinliyorum."
"Ceren'den uzak durmalısın.!"bunu söyleyince yürümeyi  kesti ve bana döndü.
"Niye hep bunu söylüyorsun Murat,neden ondan uzak durmalı yım?Neden?İyi bir kız o ve daha onu tanımıyorsun bile.Yada tanıyorsun tanınamazlığa veriyorsun  bunu da anlayamıyorum."
"Olabilir yine de ondan uzak dur!" dedim ve ondan uzaklaştım.
Arkamdan bağırmasını duyabiliyordum.
"Heyy,dur bakalım nereye gidiyorsun ? Bana bir cevap ver!!KİME DİYORUM?…..." ondan uzaklaştığımda en son bunu duymuştum . Arkama bakmadan uzaklaşmaya devam ettim.
       Vampirler bizi buldu ve bunların hala ne işi var burada anlamıyorum.Bunu Sevgi ile konuşmalıyım.
       Vampirler ve Simaklar yüzyıllardır düşman iki topluluktur.Simak dediğim Kağbar,Names,Marse.. vs vs gibi bir büyücü topluluğudur.Ancak her büyücü topluluğu birbirinden farklı şekillerde büyülerini kullanabilir.Mesela bir büyücü topluluğu sözlerle,düşünceyle,beden değiştirme ile ,bitkilerle,hepimizin bildiği gibi doğuştan getirilen küçük büyülü değneklerle büyülerini kullanabilir.(Tabiki de bunlardan sadece birisi ile)Bizler de Simaklar olarak düşünce gücü ile büyülerimizi yaparız. Ancak tüm bunları yerle bir eden bir büyücünün varlığı ortaya çıktı. Herkezden daha güçlü,dünyayı ele geçirebilecek derecede gücü olan bir büyücü ve saydığım tüm büyü şekilleri ile büyü yapabilen bir büyücü.Vampirler bu büyücünün peşindeler yani Burçak'ın.
  Aslını söylemek gerekirse vampirler ve büyücüler önceden sıkı fibir dost gibiydi.Taa ki dünyayı ele geçirmek isteyene kadar.
     Vampirler de hepimizin bildiği gibi kan içerek hayatta kalabilirler,ancak bir kaç yüzyıl önce gerçekleşen olaydan sonra büyücüler ile vampirlerin arası açıldı.Çünkü vampirler zevk için insanların kanını içip öldürüyordu.Buna bir son vermek isteyen büyücülerle vampirler arasında 400 yıl süren bir savaş meydana geldi.
Bu savaşta iki taraf bir süre sonra antlaşma imzaladı.
       O günden sonra da vampirler ve büyücüler bir daha bir araya gelmedi.Vampirler kendi yasalarını büyücülerde kendi yasalarını çıkardı.Uymayanların cezaları kesin bir şekilde verildi.
       Bu iki topluluğu da insanlar gibi yöneten ancak onlardan farklı yasalarla yöneten başları var.
      

Tehlikeli AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin