Capitolul 1

47 8 1
                                    

Rose

Este o zi minunată de vară. Soarele străluceşte şi emană o căldură de te prăjeşti, tocmai de aia e o zi potrivită pentru.. PLAJĂ! În caz că nu aţi ştiut stau aproape de plajă.

Îmi iau telefonul, apelându-mi prietena Lara.

-Alo?

-Hai la piscină!

-Unde mai exact?

-Mai degrabă.. la plajă.. spun şi îmi scapă un mic chicot.

-Long Beach?

-Normal!

-Ne vedem în 20 de minute!

Bun! Pa pa!

-Bye!

Imediat ce am închis m-am dus în casă să mă schimb. Mi-am luat un costum de baie din două piese, un fel de roşu spre portocaliu, destul de mişto. Părul mi-l las desprins şi mă asigur să nu fiu cumva machiată că ar ieşi un adevărat dezastru.Din dulap îmi ia un prosop mare. Îmi iau o pereche de şlapi intre degete şi ies pe verandă.

Trrr!Trrr!Trrr!

Se aude telefonul meu, pe care l-am lăsat pe măsuţa de pe verandă. Deja ştiam cine e.

-Eşti gata moimă?

-Hai afară!

-Bine,pa!

-Pa!

Spun şi termin apelul.

***

Ne aflăm deja pe plajă. Ne-am pus prosoapele pe nisipul fin şi fierbinte şi ne-am aşezat.

-Bunăciune in dreapta ta. Mă anunţă Lara, şi-mi întorc privirea să văd şi eu bunăciunea. O Doamne.. dau cu privirea de un tip bine făcut, cu părul blond şi creţ, până la umeri.

-Miau!! Spunem simultan şi începem să râdem. Faza asta cu "miau" era dintr-un film cu nişte vampiri. Era mai vechi filmul dar destul de fain. Sa nu spuneţi acum că (,) cred în vampiri sau chesti supranaturale. Ar fii mişto să existe dar ştiu că nu e aşa. În schimb prietena mea crede în vampiri şi chiar îi adoră, dar eu i-aş vedea doar ca pe nişte sugători de sânge, nimic mai mult. Ea mai crede în demoni, vârcolaci, fantome, dhampiri şi tot felul.

Telefonul Larei sună, presupun că este prietena noastră Lisa. Mă uit în direcţia unde se afla blondul de mai devreme dar, nu mai este acolo. Decid să merg în apă. Lara vorbeşte la telefon aşa că nu mai o deranjez. Vine ea după dacă vrea. Nu intru de tot. Sunt mai mult pe mal. Apa îmi ajunge până la genunchi aproape. Când vreau să mă intorc văd un tip alergând în direcţia mea, încercând să prindă o minge. Dar în loc să prindă mingea, se bagă în mine şi cădem amândoi în apă. Îmi ridic privirea şi-mi dau seama că era bunocul ăla de mai devreme.Acesta şi imi întinde mâna să mă ajute să mă ridic. Când îi prind mâna am simţit un fior.. Mâna lui era aşa rece.. zici că era de gheaţă.

-Îmi cer scuze.

-Nu-i nimic.. spun dar nedându-mi seama de ce are mâinile aşa reci dar nici nu am îndrăznit să întreb.

Nu mai zice nimic şi pleacă ca o furtună. Îl văd îndreptându-se spre o terasă din apropiere. Eu doar am rămas acolo în apă şi priveam înspre direcţia blondului. De nu ştiu unde apare şi Lara împreună cu Lisa, uitându-se ca două nebune la mine.

-Ai văzut un vampir sau ce ai? Mă-ntreabă Lara cu o privire amuzată, dar eu ştiu că ea crede în toate chestiile astea supranaturale şi spera să spun da.

-Nu. Nu am păţit nimic. Hai să mergem la mine acasă să vedem un film,că mi-a cam pierit cheful de plajă..

***

Ajunse acasă, ne-am dus în sufragerie şi am aprins televizorul, dând pe un canal meteo. Pe la ora 21:00 se anunță furtună.

-O seară potrivită pentru un film horror!le spun fetelor.

-PETRECERE-N PIJAMAAA!strigă nebunele şi sar pe mine.

-Hai să mergem înainte la magazin să ne aprovizionăm.spuse zăpăcita de Lara.

___________________________________

Primul capitol e gata! Va fi mai interesant pe parcurs; sper să vă placă cartea!😚❤

Touch my SoulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum