Totuşi, râsul acela îmi făcea pielea de găină şi mă treceau toți fiorii. M-am ascuns după blatul de la bucătărie. Îi ascultam paşii cum se apropiau de mine. Am înghețat şi inima îmi bătea aşa de repede. Voiam doar să merg acasă.. la familia mea, la Lisa şi Lara. Deci să plec de acolo. Mă ridic repede şi fug înspre uşă.
- Eşti rapidă. Dar nu suficiemt. spuse el şi apăru în fața mea într-o fracțiune de secundă
- Lasă-mă în pace! Vreau doar să plec acasă!! stri eu şi mai tare
-Ți-am spus ce trebuie să faci şi după eşti liberă să pleci.
Dau să mă retrag şi mă bag într-o măsuță pe care se afla o vază cu nişte trandafiri în ea. Şi am dărâmat-o, vaza spărgându-se.. tot ce am putut să fac a fost o mutră speriată şi amuzată. Blondul îmi aruncă o privire urâtă. Pe când să fug, acesta apăruse în fața mea,m-a prins de încheietură şi m-a pus la perete. Tremuram şi nu mai ştiam ce să fac.
-De ce nu accepți? Chiar vrei să te fac să trăieşti un iad doar ca să mă ajuți? Doar acceptă,mă ajuți şi după eşti liberă să pleci.
Am stat puțin şi m-am gândit să-i propun un târg, ca să fiu sigură că nu voi mai avea de-aface niciodată cu el.
-Bine. Dar vreau să-ți propun un târg!
-Ciripeşte!
-Accept să te ajut cu orice vrei tu. Dar după aceea, vreau să nu mă mai cauți niciodată!!
-Foarte bine, Rose.
-Şi.. aş putea să am şi eu o cameră decentă în care să dorm? îl întreb puțin ruşinată
-Vino!
Urcăm scările. Iar în timp ce mergeam spre una dintre camere l-am întrebat:
-De unde ştii că nu o să mai încerc să evadez?
-În primul rând, nu eşti în stare să mergi până jos fără să dărâmi sau să spargi ceva. Nu aş avea cum să nu te aud. Iar în al doilea rând, totul este încuiat, iar cât timp ai încerca să găseşti cheia sau să încerci să deschizi uşa, eu aş dii în spatele tău. spuse şi şi-a întors privirea spre mine
-Aici vei dormi până încheiem târgul.
-Bine. spun şi intru în cameră. Nici nu mai aprind becul şi mă întdrept spre pat. Nu ştiu cum,dar l-am găsit şi fără lumină.
***
Mă trezesc buimacă. Mă uit în jur şi observ o cameră străină mie, şi-mi aduc aminte ce s-a întâmplat în noaptea precedentă. Dacă tot am decis să-l ajut,o să stau aici..şi o să am nevoie de nişte haine. Momentan merg să mănânc ceva. Cobor în bucătărie. Prăjesc câteva felii de pâine şi le fac cu unt. Lângă mai fac un ceai de mentă. Iau o felie şi o duc la gură, muşc şi rămân cu pâinea în gură când îl văd pe blond coborând scările doar într-o pereche de pantaloni de trening. Era la bustul gol şi eu doar mă holbam, cu pâinea în mână şi o bucată în gură. Acesta se uita la mine amuzat.
- Nu ai mai văzut un bărbat la bustul gol? întreabă el şi mai că nu-l pufneşte râsul
Atunci încep să mestec bucata de pâine ce o aveam în gură. După ce înghit îi răspund la întrebare.
- Am văzut şi mai bine. zic eu ca să nu-şi dea seama că mă intimidează. Şi-a pus mâna pe masă, apoi s-a apropiat de urechea mea şi mi-a şoptit:
- Îți aud bătăile inimii şi trebuie să recunosc că sunt destul de rapide la fel ca şi respirația ta.
- Nu mă afectezi deloc. spun eu încercând să par serioasă. Apoi se apropie mai tare de mine, îmi dă părul la o parte de pe umeri şi se apropie mai mult. Acum e momentul. Mă va muşca şi a spus că nu va face nimic dacă îl voi ajuta. Mincinosul!
-C-Ce faci? Îl întreb speriată
- Nu se vede? aştept momentul muşcăturii care nu mai vine, dar în locul lui îmi plasează un sărut pe gât. În acel moment simt fluturi în stomac, îmi arcuiesc coloana şi mii de fiori mă trec.
____________________________________
Sper sa va placa! 😘😘
CITEȘTI
Touch my Soul
Vampir"- Mi-am creat singură iadul, iubindu-te pe tine!" Nu credeam că voi ajunge să iubesc, ceva, în care nu credeam. Ceva rece, fără suflet, diavolesc dar totuşi dulce. Imposibilul devine posibil. Imposibilul este el. Iadul este casa lui. El este drogu...