13.Dendam V

3.1K 266 72
                                    

Bts mengikut Pak Cik Imran ke sawah. Pak Cik Imran menangkap ikan keli.

Jungkook eksited tgk Iman dan Pak cik Imran menangkap ikan,last2 dia pon masuk jugak ke dlm sawah dan menangkap ikan.

Jimin tgk jer sbb byk lumpur dlm sawah dan dia sbnrnya x suka main kotor2.

V pon join Jungkook jgk sbb nmpk mcm best.

Hyung line tgk jer.Suga ambk gmbr.

V eksited mencari ikan,dia ternmpk pacat.Muncul idea jahat dia.Hehehehe.Jaga kau Jimin.

"Jimin,kau takut pacat x?".V bertanya kpd Jimin sambil menyembunyikan senyuman sinisnya.

"tak".Jimin jwb dgn confident padahal dia geli dgn pacat.

"ye ke?".V senyum sinis.

Tiba2 Jungkook menjerit.

"Hyung,hyung,kookie dpt tangkap ikan".Jungkook menjerit happy dan menunjukkan muka berlagak dan bangga dan menunjukkan ikan kpd hyung2 nya.

Jin dan Jhope menepuk tangan dan bersorak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jin dan Jhope menepuk tangan dan bersorak.

V mengambil kesempatan meletakkan pacat di betis Jimin dan buat2 x tahu dan pergi ke arah Jungkook.

"hyung,apa benda kat betis hyung tu,hitam2,panjang2".Jungkook menunjuk ke arah betis Jimin".

Jimin menunjukkan muka blank.Hitam2,panjang2,x kan lah kot...

Jimin perlahan lahan melihat ke arah betisnya

"argh!!!".

Jimin terlompat lompat.

V tersenyum puas dan ketawa.

Padan muka kau, suka sgt kau semlm kenakan aku, hehehehe.

"hyung, hyung, tlg la buang".Jimin meminta tlg Jin tp Jin masih gelakkan dia.

"V!!ni mesti kau yg letak ni,tlg la buang wei, nanti habis darah aku dia hisap, aku takut wei, tlg la".

V buat x dgr.

"Meh Kookie tlg buang".

Jimin pndg ke arah lain masa Jungkook buang pacat tu,tp....

Bila Jimin tgk lengannya....

"argh!!! Jeon Jungkook!!".

Jungkook dan V ber hi-5.

Jimin menggerakkan lengannya supaya pacat jatuh,tp pacat tu x jatuh.

Mata Jimin dah berair.Dia geli dgn pacat.

"Korang, tlg la buang".Tangan Jimin menggeletar.

Lengan Jimin ada darah, pacat tu jatuh sendiri, sbb dah kenyang hisap darah.

Jimin berlari balik ke rumah.Dia mengesat air matanya dgn hujung lengan baju.

"Jimin!!".Jin memanggil Jimin tp Jimin terus berlari.

Bts BerayaWhere stories live. Discover now