Artık işler gitgide zorlaşıyordu daha 3 ay öncesine kadar bu işe can atarken şuan bu pislikten kurtulmak istiyordum beni bu karanlığa sürükleyen patrondu çünkü beni sadece gümrükten geçen tırların plakalarını not tutacak patrona rapor verecektim zaten beni patron yapmak gibi bir planı olmazdı çünkü kendisi patrondu amaaaan diyip geçiştirdim olmuş , bitmişin hesabını tutamam artık yoluma bakmam gerekiyordu kapım çalındı gelen sağ kolumdu gümrükteki tırların 4'ü yakalanmış polisler buraya geliyormuş hemen üzerimi giyindim polisleri bekliyordum çünkü benim bir suçum yoktu patronum bana sebze geliyor demişti bu beni tedirginleştirdi pis işlerle uğraşan bir adam neden temiz maliyeti düşük işler yapsınki diye düşünürken polisler hemen içeri girdi ve emniyete gitmemiz gerektiğini söyledi bende kollarımı uzattım dışarıda gazeteciler ünlü yer altı dünyası kabadayısı şuan tutuklanıyor dedi ve yanlarından geçerken bana eroinleri neden sebzelerin içine saklıyorsunuz dedi ve o an kitlenmiştim sebzelerin içinde o temiz işin içinde düşündüğüm gibi bir pislik vardı ve ben bunun hakkında birşey bilmiyordum uyuşturucuyu bulundurmak 5 yıldan başlıyordu 4 Tır eroin kaç yılımı alacaktı gençliğimi,hayatımı bir hiç uğruna heba etmiştim geri dönüşü olmayan , olamayan bir yoldan gidiyordum ve polis başımı yere eğmeye çalıştı izin vermedim bana yakışır bir biçimde başım yerde değil göğde gittim arabaya kadar ve arabada düşünmeye başladım acaba KAÇ YILIMI ALACAKTI MAPHUS KAÇ YIL .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞA DOĞRU
Teen FictionHAYATINI MAFYAYA ADAYAN BİR ADAM VE ONU HER GEÇEN AN BATAKLIĞA , KARANLIĞA SOKAN PATRONU VADİNİN SONU ÖLÜM KANA SUSAMIŞLARIN DÜNYASI