fourth chapter

4.5K 274 16
                                    

,,Nechápu, že jsem se do toho nechal namočit," řekl už asi posté Louis, který šel značně pomalu, kvůli těm zpropadeným podpatkům.

,,Nestěžuj si pořád a pojď!" ozval se ze předu Niall.

,,Se Ti snadno řekne! Ty nemáš deseticentimetrové podpatky!" sykl Louis.

*in the club*

,,Běž na parket a začni kroutit svým ženským zadkem! Uvidíš, že se někdo chytne!" poplácal ho po oholeném stehně Niall.

Louis jen protočil očima a vstal. Ještě se otočil, že se napije. Musel se maličko natáhnout, protože jeho sklenička byla až na druhé straně stolu. Neuvědomil si, že tím dává svůj zadeček na obdiv všem kolemjdoucím.

Uvědomil si to až v momentě, kdy ho někdo - přes jeho nádherný zadeček - plácl. Ten někdo byl Ed, který právě přišel.

,,Ty vole, Loui, já bych Tě nepoznal. Normálně nechal bych si říct, kdybych nebyl zadaný," zasmál se a usedl vedle Nialla, který se pouze potěšeně křenil.

,,No nestůj tady a běž někoho sbalit! Jak jsi slyšel Ed je zadaný, takže nemáš šanci a musíš najít někoho jiného," zasmál se Thomas, který už měl něco připito.

Louis nad tím pouze pokroutil hlavou a vydal se na parket, aby - podle slov jeho přátel - našel někoho, s kým by mohl prožít minimálně jednu vášnivou noc, plnou věcí dětem nepřístupným. Doufal, že najde alespoň někoho, kdo za to bude stát, protože když si chtěl někoho najít před dvěma měsíci, byli zde jen samí slizcí páprdové, kteří si přes své pivní chlupaté břicho snad neviděli ani na pohlavní úd. Snad teď najde někoho, kdo za to bude stát.

S těmito myšlenkami se vydal doprostřed parketu, kde následně rozpohyboval své boky do rytmu hudby a začal natřásat svůj krásný zadeček tak, že to vypadalo jako by twerkoval. Tím připoutal nejeden mužský, ale i dámský, pohled.



{: 284 words. V příští kapitole už se potkají, nebojte. Snad jsem vás nezklamala, zítra čekejte další část! S láskou hokejkaa-11 xx :}

{: gif je zase ilustrační... něco jako reklama v televizi, kde máte ukázáno, jak třeba použít sprchovací gel či šampón... měla bych s tímto přestat, protože se cítím neuvěřitelně trapně... Nic méně, ten Louiho svetr mě zabíjí... :}

The BET || LS au ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat