NA KONCI A/N!
,,Ano, je to Harry, jak to víš?" řekl Louis, aniž by věděl, proč to Gemma vykřikla.
Gemma se na něj šokovaně koukla.
Jak to může vědět, když je otočený zády?
Chvíli se nic nedělo. Bylo ticho. Všechny přítomné osoby mlčeli.
Louis už to ticho nemohl vydržet, tak promluvil. Nebo spíše křičel jako smyslu zbavený. Bál se Gemminy reakce. Chtěl, aby na něj křičela, objala ho a nebo mu řekla, že jí to nevadí. Ona na něj pouze koukala jako na blázna.
,,Já vím, já vím. Je to divné, že?" začal Louis. V tuto dobu byl ještě klidný. No... jeho hlas se započas jeho rozprávění zvyšoval tak, že pomalu křičel, což se mu nepovedlo, protože se mu v polovině zlomil hlas a začal brečet. Možná, že kdyby věděl, kdo za ním stojí, nikdy by neřekl to, co z něj vyšlo: ,,Ale je to pravda! Já LOUIS WILLIAM TOMLINSON JSEM SE ZAMILOVAL DO HARRYHO EDWARDA STYLESE, BRATRA MÉ NEJLEPŠÍ KAMARÁDKY!"
Gemma byla v tomto okamžiku ráda, že jejich rodiče nejsou doma. Neví, jak by na Louise reagovali.
Byl jako smyslu zbavený. Divné bylo, že se nestyděl. Což potvrdil i následujícími slovy.
,,Víš co? Je mi jedno, co si o mně budou lidé myslet! I když vím, že je ta láska neopětovaná. Víš proč?" Gemma už se chtěla nadechnout k odpovědi, ale Louis jí nedal prostor a pokračoval: ,,Protože jsem DEBIL! SLYŠÍŠ? JSEM DEBIL! NEVYUŽIL JSEM ŠANCE A DÍKY TOMU CHCÍPNU JAKO STARÝ OSAMĚLÝ MLÁDENEC, KTERÝ BUDE CELÝ DEN LEPIT MODELY LETADEL A VZPOMÍNAT NA TEN NÁDHERNÝ VEČER, KTERÝ JSEM S NÍM ZAŽIL!" křičel by dál, ale došel mu dech. Po jeho lících tekly proudy slaných slz.
V celém domě bylo najednou ticho. Jediné zvuky, které byly slyšet jsou Louisův zběsilý dech, Gemmino lapání po dechu a ještě jeden zvuk.
Oným zvukem bylo splašené dýchání třetí osoby, která stála mezi dveřmi.
'Může to být Andrew, Gemmin přítel.' pomyslel si Louis. Spíše se tím chtěl uklidnit, což se mu nepovedlo, protože si moc dobře pamatoval, že Andrew zůstal ve Spojených státech, kvůli práci.
Moc dobře věděl, kdo to je.
Harry.
A/N:
{: 347 words! Doufám, že se vám kapitola líbila a byli jste potěšeni. Už zbývá jen 1.kapitola + epilog. Snad se vám bude líbit konec! :) Minule jsem se ptala, jaký příběh budete chtít i po dokončení HCML. Je to 1:1. Jeden hlas pro PLAYMATE (kamarádi z dětství, kteří se neviděli 10 let; Louis ředitel oddělení ve známé firmě, Harry nový asistent v oné firmě) a jeden hlas pro Rivalry On Ice (krasobruslaři na OH, velcí rivalové; Louis za GB, Harry za USA). MÁTE MOŽNOST ROZHODNOUT! Jinak oba dva budou #HarryTops, protože si neumím představit #LouisTops v reálu. Něco jako kdyby poník ojížděl žirafu... vím divné přirovnání, ale co :D Prostě to bude #HarryTops & #LouisBottoms. Takže tak :) w/ ❤ @hokejkaa-11 xx :}{: dnes tu nebude obrázek ani písnička:( :DD :}
ČTEŠ
The BET || LS au ✔
FanfictionSázka, která změnila život dvou chlapců. !!Warning!! - vyskytuje se crossdressing Cover: @Specko_07 Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=y4ONDbFNq5w #FREELGBT