V domě bylo plno lidí a párty byla v plném proudu. Všichni se bavili, vlnili se a popíjeli zlatavý mok s bělostnou pěnou či průzračnou tekutinu, kterou klidně lili i do džusu. Všichni už byli v náladě a ani malý třiadvacetiletý brunet nebyl výjimkou. Bavil se dobře.
V průběhu noci už byl unaven, tak sedl ke stolu v boxu, kde byl jeho nejlepší kamarád Niall a jejich parta. Chlastali vodku - onu průzračnou tekutinu - a vsázeli se. Aby si to následující den pamatovali, vše to natáčeli a jeden šprt sepisoval smlouvy.
Chvíli tam seděl, když se na něj Niall otočil.
,,Loueh," oslovil ho přiopile.
,,Hm," probral se malý brunet z transu. Alkohol už začal ukazovat i své stinné stránky. Byl najednou strašně unaven.
,,Teď je řada na tobě! Hoši, co mu vymyslíme?" mluvil celkem dobře na to, co už v sobě měl nalito. Svou pozornost otočil na zbytek kluků.
,,Něco mě napadlo!" ozval se Thomas, který následně pokračoval: ,,Do doby než někoho zbalíš, budeš muset chodit jako holka. Což znamená, že se budeš muset malovat, nosit tanga nebo kalhotky a podprsenky, šaty či sukně a podpatky. Ještě Ti pořídíme i paruku. Na některé z následujících párty musíš někoho sbalit a vyspat se s ním. Jelikož všechno víme, že jsi gay, nebude Ti to vadit. Myslím, až Ti bude někdo strkat svého ptáka do zadku," mrkl na něj.
Alkohol mu nedovolil myslet racionálně a tak kývl.
Už teď bylo jisté, že mu sázka změní život.
{: 238 slov a první kapitola je na světě. Jelikož mám tento příběh předepsaný celý, tak kapitoly budou nejspíše každý den. S láskou hokejkaa-11 :}
ČTEŠ
The BET || LS au ✔
Hayran KurguSázka, která změnila život dvou chlapců. !!Warning!! - vyskytuje se crossdressing Cover: @Specko_07 Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=y4ONDbFNq5w #FREELGBT