Hyttetur

66 8 5
                                    

// dette er da Alexis Evans som spilles av Willa Holland. Denne går til CarlaBerthelsen //

Grace sto på rommet sitt og pakket ned de siste tingen i en stor svart bag. Hun skulle på hyttetur alene med en gammel venn som hun hadde kjent siden hun var liten.

"Skal du flytte til hytta?" Spurte Jason ertende som satt på gulvet ved siden av senga. Han var på besøk hos Grace. Hun rakte tunge. "Hvor lenge blir du borte?" Spurte han og satte seg opp i senga.

"3 dager tror jeg" Grace smilte og satt seg ved siden av han. "Hvorfor lurer du?" Hun stirret inn i de blå øynene hans.

"Jeg kommer til å savne deg" hvisket han. Grace ble overrasket.Hun hadde hatt en følelse av at det var noe med Jason. Han satt seg alltid litt nærmere hun viss de satt ved siden av hverandre. Grace ristet det av seg. Han var bare en venn.

•••

"Denne hytta er svær!" Utbrøt Alexis. De hadde kjørt i 2 timer og nettopp kommet inn. Det var en helt alminnelig hytte tenkte Grace. Det var to etasjer med 3 soverom og 2 bad.

"Glad du liker det" Grace lo og begynte å sette mat inn i kjøleskapet. Alexis satte seg i sofaen i stuen og begynte å bla i noen blader som lå på bordet. De måtte være minst 2 år gamle men det så ikke ut som hun brydde seg.

"Så hvordan går det med deg sånn egentlig?" Spurte Alexis og la fra seg et motemagasin.

Grace pirket på en agurk og svarte så nøytralt som mulig. "Går ganske fint" og prøvde å skifte tema. " vil du ha taco til middag?

Alexis hevet et øyenbryn. " dette må være bra sladder!" Hun gikk bort til Grace og så henne dypt i øynene.

"Du har Gutteproblemer!" Ropte hun. Sånn er det når man har vært venner i 16 år. Man kan lese hverandre som en åpen bok.

"Greit så har jeg det da men det er ikke så farlig, kan vi ikke snakke om deg?"

Alexis brøt ut i latter og Grace greide ikke å holde seg alvorlig.

Etter de hadde spist mat og sett film la de seg i samme seng.

Alexis hvisket lavt men Grace hørte det uansett " jeg har fått meg kjæreste så vet du det. Natta"


// jeg er sååå lei meg for at jeg ikke har lagt noe ut på lenge. Men det kommer snart flere deler håper jeg //

Love me forever?  Where stories live. Discover now