Jeff:"Bai si sta Panda si se gandeste. Dar sta mult ca stiti si voi nu o duce capul la mai mult decat 'hai sa imi bat putin joc de Jeff si de faptul ca mananca toata prajitura cu branza mereu'. Ma rog,zice Panda. 'Parca pe wattpad-ul cu Panda nu am mai intrat de mult' si apare Ben din tavan cu sticla de bere in mana."
BEN:"duh! Panda a uitat de noi. A baut 4 cafele si dupa ce zice. Lasa ca la 4 dimineaţa poate posta . Ca sta dracu sa citeasca ce scrie ea."
Dracu:"Nu imi rani sentimentele,copil al padurii."
Panda:"Ia mai duceti-va in piscotul meu de caise."
Ben;"Pisco ce?"
Jeff:"Taci in mortii ma-ti."
Slender:"Eu o zic de pe acum. Panda mai posteaza la anu'"
Panda:"Nu e asa!"
Jack E:"Ah da? Ia spune tu cate carti ai inceput aseara pe contul celalalt? "
Panda:"2..."
Jack E:"Si in seara asta?"
Panda:"1..."
Jeff:"Si cate carti ai in total?"
Panda:"20..."
Jack L:"Acum imi aratati ca stie sa numere? Taceti in p**a mea ca mi-e somn."
Panda:"Viseezzzi fraiere. Tu crezi ca dormi? O data in viata revine Panda, si o face n forta. BAIETI!"
Jeff*aruncand apa pe L jack* La 3 o sa fug. Te rog doar nu imi baga bomboane pe gat.
L Jack:"ah nu. Iti bag doar o acadea uriasa in cur. Sa simti placerea adanc."
Jeff*in spatele lui Slender*'"Te implor baga-ma langa Elodia si Justin bieber in debara doar nu ma lasa pe mana lui.
Slender:Stai,ce? Nu il am pe justin Bieber in debara.
Jeff; cand am fost eu era.
Slender:"Futu ti ceapa ma-tii. Baga-ti-as sarma pe nas si spanac la tava in pantalonii. AI FOST IN DEBARA FUTU TE N GURA."Jeff:"putem macar sa stim ce dracu cauta Elodia la tine in debara?"
Slender:"pai stiti...avem o legatura speciala..."
Jade:"sa mori tu ca iti place de chestia aia cu par si pe pleoape."
Slender:"Ce dracu aberezi acolo? Vreau sa zic ca ma distreaza. Stiti ce fain se joaca cu papusile?"
Jack e":alea ucigase care iti taie capul cu toporul?"
Slender:"ah da. Le iubeste."*fata de amorezat*
BEN:"Da' Bieber?"
Slender:"ah, ala e gagicu' meu."