La Şcoală!

982 75 2
                                    

Slender : Bună ziua,Copii!

Toţi : Da...Bună 'Neaţa!

Slender : Azi vom învăţa despre "Mulţimi".

Jeff : Ştiu eu una!

Slender : Ciudat...Dar te rog , împărtăşeşte cu noi.

Jeff : Dintr-o mulţime de prezervative ,am folosit aseară ,mai mult de jumătate,Acum le voi folosii pe celelate.

Slender : Cum spuneam.Voi învăţa despre mulţimi .

Jeff : Vom învăţa despre mulţimi

*voce piţigăiată*

Slender : Încetează!

BEN : Jeff,Încetează...

Jeff : Da,Sigur.*pune picioarele pe masă*

Masky : Doar tu ? *pune şi el picioarele pe masă*

Hoodie : Eu fac ceea ce face fratele meu .*Pune şi el picioarele pe masă*

Slender : GATA! *ieşire dramatică din clasă*

Jeff : După el !

Toţi : După el! *merg ca la război *

Slender : Dacă iese cineva din clasă nu vă mai vedeţi lucrurile înapoi .

Jeff : Cum spuneam, vom sta în băncile noastre învăţând !

------------------------------

Bine , deci un nou(lol ,era să scriu 'bou' ) capitol.Sper că vă plac glumele mele 'nevinovate'.Nu le consideraţi 'jicniri' la adresa lor,îmi plac,şi îmi imaginez tot felul de chestii care mai de care ,mai idioate , care pot fii spuse /făcute de aceşti Creepypasta.Mă rog (da , am o problemă cu 'Mă rog' ) eram odată, în cameră SINGURĂ , şi citeam o carte al cărei nume îmi scapă momentan,mă rog , deci râdeam ca o jită şi jumătate ,efectiv , muream, eram acolo în râsul meu când se deschide uşa , eu sar ca arsa din pat , în poziţie de atac şi spun terifiată zici că l-am văzut pe Dracu' (Slender nu mă bate =) )

''Văleu , extrateletele , 'Te 'Reacu! CINE EŞTI ŞI CE VREI ? Dacă vrei creier n-am! Fuga marş că îţi tuf(invers) cartofi la litru în meclă ,bă , boule în meclă.VELĂU ! TULAI VETĂ.Mi-e tiamă măă !! TIAMĂ"

Şi am ajuns cu capul sub pătură.Când o mână pe piciorul meu.Băi ,mai rău nici c-am mai văzut , am sărit ca arsa şi l-am lovit pe tata în mecla aia de extraterete.

-Na că mă sperii i-am spun şi am plecat.

Acel moment când ceea ce pătesc eu mi se par mai funny ca capitolul în sine =).

Noi este Creepypasta![/Finished]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum