hotel

240 24 5
                                    


Anglicko je krásne. Ale kto ochráni Paríž? Mňa s Marinett ťahajú do nejakého hotelu podobnému môjmu domu.

.........v hotely .........

Ľahnem si na posteľ, vedľa Marinettinej postele. Budeme spať vedľa seba? Hmmm...! Beruška!

,,Tak ja idem na WC " povie Marinette, a už beží. Na posteli má batoh. Musí v ňom má dôkaz, že je ladybug!

Rýchlo sa postavím ku jej posteli, a začnem hrabať v jej kufre. Samé zbytočnosti.

Zubné... Hygienické... Oblečenie... Krabička s miraculous znakom... Počkať! Čo to bolo?

Miraculous znak? Krabička? To je ono!,, Adrien, ty si sa zbláznil? Ona môže prísť hocikedy! " povie Plag.

,,Stráž! " rozkažem, a plag sa pustí do roboty. Vtom príde Marinette, a uvidí má v jej kufre.

Toto je trochu trápna situácia. Čo mám robiť?,, Prepáč, toto je tvoj kufor? Máme také isté " začnem sa smiať.

,,Veď ty máš modrý, a ja červený " povie Marinette, a ja rýchlo odídem z miestnosti.

,,Plagu drapky! " Zakričím, a otvorím dvere nášej izby. Tam stojí Marinette, celá prekvapená.

,,Chat Noir? " povie.

,,Ty ma poznáš? " spýtam sa

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Ty ma poznáš? " spýtam sa.,, Áno, však som z Paríža " začne sa smiať. A ja som v pasti!

Čakal som že sa prizná. Ale môj plán má nejaké muchy!,, Ja som len zablúdil, Prepáčte lady " povie.

No ona sa usmeje a....

Zrada LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat