Marinette leží, a stále stráca čím viac tým viac kyslíku. Nemôže tomu uveriť. Adrien hu práve drží okolo pásu!A za najdlhšie zadržanie dychu trofej získala Marinette!
Adrien kľudne, a s úsmevom na tvári pomalý zaspí. Zatiaľ čo Marinette ide vybuchnúť.
----------
Ráno sa Adrien zobudí. Prvé čo uvidí je ako Marinette zo zavretými očami mení farby od červenej do fialovej.
,,Marinette? "opýta sa Adrien zo strachom, či jeho lady ešte stále žije.
,,A áno? "povie Marinette, a vyskočí z postele ako raketa.,, Prepáč, asi som sa v spánku prekotulal "Usmeje sa Adrien.
,,To áno " Marinette prevráti očami, a Adrien sa usmeje. Dnes majú olympijské hry.
Už sa Marinette nemôže dostať. Úplne celá žiari.
---------
Konečne Adrien a Marinette stoja pred olympijskými prekážkami.
Prvý ide Adrien. Urobí otočku, stojku na hlave, a neskôr aj salto vzad. Marinette len obdivuje jeho pohyby.
Vtom na miesto nastúpi aj Marinette, a začne tiež robiť akrobatické kúsky.
A z prekážok sa zrazu pre Marinette s Adrienom stal tanečný parket. Ich pohľady sa dotkli.
Jedine čo im bránilo v bozku boli ľudia, ktorý hodnotia ich špeciálne pohyby.
,,My lady " povie Adrien, a vtedy sa to stalo. Keď to Marinette počula, jej telom prešli zimomriavky.
Okamžité spadla na mäkkú podlahu. No Adrien sa smutné pozrie na jeho lady.
Prečo ho nemiluje ako čierneho kocúra? To Marinette si zamilovala iba jeho tvár?
ČTEŠ
Zrada Lásky
FanfictionAhoj milovníci Ml Tato fanfikce bude o velkých milostných zápletkách a tajnostech. Objeví se zde nový hrdina a někdo nám bude žárlit. Víc vám ale neřekneme to si musíte přečíst. Páčko.....