Bab3 :kecemasan..

13 0 1
                                    

Apabila kesemua pasukan telah mengepung sekelilng rumah..


Lee jung suk mengetuk pintu rumah si pembunuh lee jun jin"penghantaran gas... Sila buka pintu anda"kata jung suk yang menyamar sebagai penghantar gas di rumah si pembunuh...

Baik... Kata si pembunuh.selapas dibuka pintu jun jin berasa terkejut..... Dan terus melarikan diri... Tetapi eunji mengejar jun jin dengan sekuat hati nya..

Semasa dalam keadaan kejar mengejar si pembunuh telah mengeluar kan pisau... Lalu eunji  berlawan dengan sangat hebat..

Tetapi nasib nye eunji telah terima tikaman di bahagian perut..
Eunji pengsan dijalanan..

Sementara itu jota yang menemani eunji telah mengejar si pembunuh ke arah kawasan perumahan..

Tetapi pembunuh yg berlari di dqlam keadaan ketakutan telah menemui jalan mati..



Jota terus menumbuk pipi kiri si suspek dan berjaya menggari tangan  si suspek beberapa mint kemudian...








Baekyhun menyambil gelas lalu mengisi air dengan cermat... Tiba tiba cawan nye pecah dan jatuh ke lantai... "kamcagia"kata baekyhun dengan perasaan yang terkejut.. Suho berlari turun kebawah."waegurae"kata suho.. "tak ade ape ape cuma gelas pecah,tapi aku rasa tak sedap hati".

"entah entah si gadis tu.... "kata suho

"ahhh, jgn nk mengarutlah... Aku yakin yg dia okey.. " bentak baekhyun..


Eunji di kejarkan ke hospital...


Beberapa jam kemudian... "doktor macam mane dengan eunjk"kata jung suk.


"eunji tidak mengalami luka yang dlm  nasib baik tidak terkena kepada sarafnye... Mungkin beliau akan koma selama beberapa hari... Tetapi jgn risau  itu hanya tindakbalas kpd ubat yg telah kami sediakan."kata doktor dgn wajah yg tenang.



"Nasib baik" kata showmu  dlm keadaan menangis macam budak kecil...

"aduh"showmu memukul kepala jota dan menyata jota hanyalah seorang kanak kanak yang menangis ditinggal emak nya...

*dirumah exo

Xiumin jom kita adekan perlawanan bola keranjang... Exo-k lawan exo -m... Kata kai..


*pada waktu mlm di rumah exo

Suho seperti biasa mengetuai perbincangan pada malm ini.. "okey esok kita akan adekan perlawanan bola keranjang peringkat syarikat... Masuknye setiap grup dlm syarikat sm perlu menyertai... Ianya juga terbuka kpd semua idol grup untuk menyertai tak kesah daripada syarikat mane.. "tegas suho



Xiumin berkata"siapa setuju"..... Semua ahli kecuali baekhyun tidak mengankat tangan..


Kai berkata"nampaknye 11 berbalas 1... Jadinya kita akan mengadakan pertandingan ini...


"okey sekarang kita selfie ramai ramai utk post ke sns supaya semua grup idol namja boleh join"kata lay dgn perasaan teruja..



Chanyeol berkata"amboi kalau bab post kat sns laju je tapi kalau bab memasak hampeh"herdik chanyeol kepada lay..










*di dalam terowong yang gelap kelihatan  seorang budak telah menangis kerisauan menunggu seseorang tetapi telah dihalang oleh sesuatu kuasa yang luar biasa.. Eunji mengikuti kemana budak itu pergi tetapi budak itu telah diculik oleh seorang lelaki yang menpunyai kuasa ghaib..






Eunji tersentak daripada tido... Badannye berpeluh peluh dan jantung nye berdegup kencang..


Jota yang melihat keadaan eunji terus memangil doktor..

Doktar memeriksa eunji  dan nampaknya eunji akan beransur sembuh daripada kecerderaan...





"kau tahu tak dh seminggu aku jaga... Baru ko bangun"kata jota



Dah seminggu aku koma?  Tanya eunji... Ye.. Jawab jota..




"engkau ok tak?  Aku tengok kau mimpi buruk je tadi.. Risau jota.



Aku ok je... Cuma  mimpi je.. Kata eunjj..



"kau nk tahu tak kalau mimpi buruk.. Benda  yg kau mimpi suatu hari akan terjadi.. Kata jota..



Jgn nk mengarut lah wahai jota ku... Gelak eunji...





Tbc✌✌


Korang sorry baru up date baru maklumlah nk pt3...

Silalah  komen or like







THE BLACK MASKWhere stories live. Discover now