Emre vefat ettikten bir hafta sonra esma çok fena bir derecede hasta oldu yataktan kalkamicak derece o sey herneyse sanirim hepimizin pesindeydi ,esma biraz daha iyilesince biz çok saçma bir şey yapmaya karar verdik o kamp yerine tekrar gittik,evet bunu yaptik oraya gittik ilk iki gece cok normal gecti ama disardan cok kotu sesler geliordu sanki biri aci cekiordu bizde salak gibi disari kamera koyduk cadirin onune ve sabah olunca kamerayi actigimizda gordugumuze inanamadik emreye insanla alakasi olmayan bişey eziyet ediordu cok kotuydu ve daha kotusu o sey kamerayi fark etti ve kameranin karsisina gecip cok ilgin birseyler dedi o an herkes kafayi yedi esma agliordu aykut kenara gecip dusunuordu bende çıldırmiştim neden biz diye bagriordum biz 4 genc cocuktuk bizim evde oturmamaiz sinemaya gitmemeiz gerekirken dustugumuz duruma. Bak ormani biraz gezmeye karar verdikten sonra biraz daha kafayi yedik orda eski bir ev vardi cok korkunctu esma bu evi internetten arastirdiginda bu evin bir hikayesi oldugunu gordu yine boyle dort arkadas varmis ve gene sise cevirmece oynarken benim sordugum gibi bir kiz arkadasina berk'e o eve gir diomus o arkadasiyla girmis ve o evden bidaha cikamamislar ve o kiz ve berna diye bir arkadasi bir suru olay yasamislar.Bende olayi dinledikten sonra sanirim sira bizde dedim arkadaslarima ama bizde onlar gibi kurtulucaz dedim ve babami bizi almasi icin aradim cunku yarin icin bir planim vardi babam yaklasik 1 saat sonra geldi be bizi evlerimize birakti ve hepimiz uyumaya basladik.