Sabah uyandigimizda emre yoktu , esma ona bakmak icin disariya cikti ve dışarıya çıktığı gibi bir çığlık sesi duyduk hepimiz yermizden firladik baktik esma yerde baygin bir sekilde yatior tam karsisina baktigimizda bizde şok olup bagirdik emre yerde yatiordu ve ve yaninda bir kağit vardi "Benle Ugrasmayin Ben hala Burdayim Hiçbiryere Gitmedim"yaziordu ve altina ek olarak "hiçbiryere gitmeyin "yaziordu notu okuduktan sonra sira o aci ana gelmisti emrenin nefesini kontrol etmek kimse yapamiordu bunu sonunda en soğuk kanlimiz aykut nefesine bakti ve bize dondu bagirarak YAŞIYOR dedi hemen yuzunu yikadik uyandirmaya calistik bayagi bir ugrasin sonunda uyandi hemen ona neler oldugunu sorduk oda,Gece uyurken disariya dogru suruklendigimi hissettim gözümü actığımda ilk kimseyi goremedim sonra ses duydum bizimle ugrasma diyordu dedi. Ben gercekten artik cok korkmaya baslamistim herkese toplanmasini soyledim onlar da bana nottada yazani gisterdiler burda kalmamiz gerek dediler bende bosverin notu babami ariyorum ve bizi alip eve goturuor dedim onlarda cadirlarina giderek esyalarini toplamaya basladilar ama ben ne zaman bir esyami elime alsam dusuordu sanki toplamama engel oluyordu ama bunu arkadaslarima soyleyemezdim korkarlardi.Yaklaşik 1 saat sonra babam geldi ve bizi aldi hepimiz evimize gidip guzel hir uyku çektik ama bu guzel olan son uykumuzmuydu onu bilmiorduk.