¥Aisa¥
A randi napja...Izgatottan ugrottan ki az ágyból.Hazajönni már nem fogok tudni ezért felvettem egy fehér háromnegyedes felsőt és egy fekete szoknyát.Felvettem a magassarkúmat,a hajamat kivasaltam és egy kis sminket tettem magamra.Elégedetten néztem a tükörben.A szokásos kólámat lekaptam a pultról és kiléptem az ajtón ami előtt Cam állt.
-Ca..Cameron.-dadogtam.
-Ennyire ne legyél zavarban.-mosolygott.
-Nagyon vicces vagy.-nevettem.
-Mehetünk?-kérdezte.
-Honnan tudod hogy itt lakom?-húztam össze a szemem.
-Miketól.-kacsintott.
-A kis...-mérgelődtem de legbelül örültem neki hogy itt van.
Természetesen Mike nem volt a sarkon.Beléptünk a suli kapuján ahol Lilly támadott le.
-Mi a szart képzelsz hogy az én pasimmal jössz?-lökdösött.
-Nem vagyok a pasid...sőt.-mondta Cameron majd felém fordult,megragadta a derekamat magához húzott s megcsókolt.Egy örökkévalóságnak tűnt de valójában csak két perc volt.
-Akkor mi most...-kérdeztem de Cam egy csókkal betapasztotta a számat.
-Igen.-suttogta miután elengedett.
Mosolyogva megfogta a kezem és úgy mentünk be a terembe.Mindenki füttyögött és "húú"-zott.Cameron legjobb barátja Will is odajött.
-Sokáig.-pacsizott le Cammel.
-Kössz tesó.-mosolygot Cameron.
-Köszönjük.-mosolyogtam.Az órák alatt végig fogtuk egymás kezét Cammel és akárhányszor a kezünkre néztem elmosolyodtam.
A randi nagyon jól telt.Cameronnal hivatalossá tettük a kapcsolatunkat.Felmentünk a szerelmesek hídjára és lakatot tettünk rá.
-Örökké.-suttogtam Cameronra nézve.
-Örökké.-puszilta meg az arcom s bedobtam a kulcsot a folyóba.Cam hazakísért s a kapuban elbúcsúztunk egymástól.
Otthon a facebookon jött egy csomó értesítésem.
Cameron Hammilton megjelölt Téged egy fényképen.
Rákattintottam és az a kép volt amit a Szerelmesek hídján csináltunk.
"Szeretem<3"
Rengeteg komment volt.
Will Awkers:Sokáig tesó.:)
Cameron Hammilton:Kossz teso.(:
Mosolyogva néztem a képernyőt amikor Cameron rám írt.
Cameron H:Szia Hercegnőm.<3
Aisa M:A becenevét a következőre állította:Hercegem♡
Hercegem♡:A becenevedet a következőre állította:Hercegnőm♡
Aisa M:Szeretlek.♡
Hercegem♡:Nálam jobban nem.♡♡
Aisa M:Dede♡♡♡
Hercegem♡:Nemigen♡♡♡♡Nagyon sokáig "vitáztunk".Éjfélkor mindketten kívántunk s beszélgetés közben bealudtam.Ezt onnan tudom hogy 1:32-kor felhívott.
-Haló?-dörmögtem.
-Ú basszus szivem...bealudtál?-kérdezte.
-Aham.-ásítottam.
-Ne haragudj édesem.Aludj jól.-kért bocsánatot.
-Semmi baj.Te is.Szeretlek.-köszöntem el s elaludtam....
YOU ARE READING
Szerelmes Vagyok Beléd!
Teen Fiction"-Gyönyörű vagy.-suttogta én pedig fülig pirultam.Nevetve magához húzott s megcsókolt."