Chapter 1

382 12 0
                                    

¥Aisa¥

Új nap,új reggel,új tanév és új osztálytárs.

Kómásan felkeltem az ágyamból.Felvettem egy fehér alapon kék csíkos haspólót és egy csőfarmert.Dús szőke hajamat kivasaltam és hagytam had omoljon a vállamra.A pultról levettem a kólámat majd eltettem.Felvettem az Adidas Superstar-omat és elindultam.

Az út fele elég unalmasan telt amíg ki nem fordult az utcából Mike a legjobb barátom.
-Szia csajszi.-adott két puszit az arcomra.
-Hali.-mosolyogtam.
-Hallottad ma új osztálytársunk lesz?-kérdezte.
-Aha.
Az út további részében csak a szokásos dolgokról beszélgettünk ami annyiból áll hogy Lilly mekkora ribanc.

Bent a szokásos káosz fogadott.Lilly ordítozott,Luke és Pat filmet néztek a többiek telefonoztak és beszélgettek.
-Annyira helyes.-áradozott Lilly.
-Kicsoda?-kérdezte meg Perry.
-Az új osztálytárs.-kacsintott Lilly.
Ez olyan undorító.Hogy tetszhet valaki akit nem is ismersz?Nem értem...

Ekkor belépett Ő.Amikor megláttam mindent visszaszívtam amit az előbb mondtam.Izmos felsőteste pólón át is látszott.Barna haja fel volt zselézve.Zavartan beletúrt és kinyögött egy sziasztok félét.Majd tekintetét rám szegezte.

Zavartan álltam Vele szemben.Mikor már éreztem hogy ég az arcom elnevette magát.De édes amikor nevet...Miket mondok hiszen nem is ismerem.

Az óra hátralévő részében a gondolataimba voltam merülve.
Volt még két fizikánk és egy tesink.
Tesin fociztunk.

Hazafelé pedig Mikeal mentem.
-Láttam ám hogy mi történt ott az új diákkal.-lökte meg a vállam.
-Micsoda?-játszottam el hogy nem tudom.
-Aisa Aisa Aisa...flörtöltetek.-nevetett.
Mike addig nyaggatott ezzel amíg az utcájához nem értünk.
-Na szia Aisa.-vigyorgott.
-Mike Binners.Most hagyd abba.-nevettem.
-Na szia.-mosolygott.
-Szia.

Otthon anya épp sütögetett.
-Szia Anya.Mi készül?-érdeklődtem.
-Meggyes pite.-mondta kedvesen.-Mi volt ma a suliban?
-Semmi extra.Szólj ha kész van.Fent leszek.-mosolyogtam.
-Rendben kicsikém.

Felmentem ledobtam a táskámat és leültem gépezni.Facebookon lógtam.Közben anya hozott fel nekem sütit.

Este felé elmentem fürdeni s fürdés közben írtam egy "dalt".Jó igazából csak össze olvastam a márkákat amiket találtam.
-Szeretem a domesztoszt de mégjobban a Lenort.Szeretem a Dove dezodort szeretem a...-ekkor benyitott anya.
-Szívem Te énekelsz?-mosolygott.
-Nem anya.Hanem a szomszéd...kutyája..vagyis a cicája.Illetve a szomszéd néni.-vigyorogtam.
-Te tudod.-mondta s kiment.
Éjfél körül álomba szenderültem...

Szerelmes Vagyok Beléd!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora