¥Aisa¥
Szombat.Már nagyon elég az iskolából.Lilly természetesen nem szólt senkinek semmit.Jobban is tette.
-Jó reggelt kicsim.-mosolygott anyu kedvesen.
-Szia anyu.
-Az egyik ismerősöd keres Téged.Beengedhetem?-kérdezte.
-Nem tudom ki lehet az.De persze.Engedd be.-egyeztem bele.
Egy kis idő múlva egy olyan fiú lépett be a szobámba akit még életemben nem láttam.
-Connor.-vigyorogtam.
-Szia csajszi.
-Olyan jó hogy itt vagy.
Connor a régi legjobb barátom.Rég nem láttam.
-Hallom Te is nagy deszkás vagy.Gyerünk le mutass valamit.-mondta én pedig felkeltem az ágyból.
Aha...csak elfelejtettem hogy egy tangában és egy topban aludtam.Connor kikerekedett szemmel nézett ugyanis melltartó sem volt rajtam.
-Kukkolunk?Kukkolunk?-fordultam el.
-Én?!Dehoooogy.-nevetett.
-Lejöhet a barátom is.
-Legyen.-sóhajtott.
Felöltöztem fogtam a deszkámat s legurultunk Cam házához.
-Szia.-csókoltam meg.
-Szia...sztok.-nézett Connorra.
-Lejössz velünk deszkázni?Légyszi,légyszi légysziiii.-néztem kölyökkutya szemekkel.
XxCameronxX
Éppen reggeliztem amikor csengettek.Kimentem az ajtó elé amikor megláttam Aisat egy fiúval.Connor Blake.Nagy deszkás.Még a régi sulimból ismerem s ráhajtott a barátnőmre.
-Sziaa.-csókolt meg Aisa.
-Szia...sztok.-néztem Connorra unottan.
-Lejössz velünk deszkázni?Légyszi,légyszi légysziiii.-nézett kölyökkutya szemekkel Aisa.
Végülis muszály voltam belemenni mert nem akartam Aisat kettesben elengedni Connorral.
¥Aisa¥
Nagyon örülök,hogy Cam eljött velünk és remélem nem lesz feszkó.-Szeretlek és köszönöm hogy itt vagy.-pusziltam meg Camet.
-Én is Téged.-mosolygott.
Lent ugrasztottunk egy párat aztán jöttünk is vissza mert elkezdett esni az eső.
Otthon Conninak haza kellett mennie így Cammel kettesben maradtunk.
Bekapcsoltuk a Démonok között 2-t s azt néztük míg be nem aludtunk...
YOU ARE READING
Szerelmes Vagyok Beléd!
Teen Fiction"-Gyönyörű vagy.-suttogta én pedig fülig pirultam.Nevetve magához húzott s megcsókolt."