Yeni Kararlar

1.2K 54 6
                                    

Yeni Bölüm Geldii!!🌺

Keyifli Okumalar , Çok Öpüldünüüzzz!😘


6. Bölüm :

( Hızır aldığı mesajdan sonra son sürat meryem'in evine gider. Çok Sinirlidir.)

Meryem Ev :

( Kapı deli gibi çalmaya başlar , meryem uykusundan uyanır.)

Meryem : Alla allah! Kim bu ya sabahın köründe?

( aşşağa iner ve kapıyı açar.)

Meryem : Hızır?! Hayırdır sabah sabah ne işin var burada?

Hızır : ( burnundan soluyordur. Meryem'e cevap vermeden içeri girer ve merdivenlerden çıkmaya başlar.)

Meryem : hızır nereye?

Hızır : konuşcaz!

Meryem : bekle
(arkasından o da çıkmaya başlar. Salona girerler )

Meryem : ne oldu sabah sabah?

Hızır : ne olduğunu sen söyleyeceksin!

Meryem : ne diyosun hızır?

Hızır : ( telefonu uzatır fotografı görmesi için) bu ne?!

Meryem : ne bu?
(Hızır'ın elinden telefonu alır)
iyi de bu...

Hızır : (bağırarak) ne o?! Ha?! Senin ne işin var elalemin adamıyla baş başa , diz dize resrourantlarda?! Sen hâlâ benim karımsın! Unuttun galiba?!

Meryem : Kesilmiş bu fotofraf! Biz enginle yalnız değildik bir kere demir de vardı yanımızda

Hızır : (sinirli bir şekilde) engin bitti bir de demirimiz başladı o kim?!

Meryem : engin'in oğlu!

Hızır : ooo allah muhabbetinizi arttırsın! Tam aile saadeti yani!

Meryem : ya ne saçmalıyosun sen?! Bende durmuş burada sana laf anlatmaya çalışıyorum hayret bişey ha! Sanane artık ben kimle ne yapmışım?! Girder misin lütfen?!

Hızır : O herifi öldürmemem için tek bir sebep söyle bana!

Meryem : (derin bir iç çeker ve yukarı bakarak.) ya sabır! Kim hönderdi ya sana bu fotografı? Yaren demi? O gönderdi hep onun marifetleri bunlar!

Hızır : ne yareni?!

Meryem : o da oradaydı!

Hızır : sende malzeme vermeseydin o zaman!

Meryem : düzgün konuş!

Hızır : ben gayet düzgün konuşuyorum bence sen kim olduğunu hatırlasan daha iyi olacak!

Meryem : ben kim olduğumu da ne yaptığımıda çok iyi biliyorum inan! Ayrıca benle evliyken başkasından çocuk yapan biri olarak gelip burda bana namus bekçiliği yapmanda komik!

Hızır : doru konuş! Aynı şey değil!

Meryem : doğru konuşuyorum ben! Ayrıca evet aynı şey değil çünkü ben senin gibi onun bunun koynuna girmiyorum!

Hızır : (var gücü ile bağırarak) Meryem!!!

(Elini kaldırır.)

Meryem : ( gözleri dolar) vurucak mısın? Hadi vursana! Durma hadi!!

Hızır : (ne yaptığının farkına yeni varmıştır. Elini indirir.)

Meryem : (ağlamaya başlamıştır.) ne oldu hızır?! Koyuyo dimi?! Böyle bişeyin lafı bile seni delirtirken ben iki sene boyunca bunu yaşadım! Ben iki sene
boyunca her gece o karının koynundan çıkıp bana gelmeni bekledim hızır! Ben acıdan nefes dahi alamazken sırf çocuklarım birşey anlamasın diye sana "aç mısın?" diye sordum o kadına gittiğin her gecenin sabahında! Anladın mı beni?! O yüzden buraya gelip bana namus bekçiliği yapma! engin'i öldürmemek için sebep mi istiyorsun? Ben bu güne kadar seni de o karıyıda o karıdan doğma çocuğu da boğmadıysam eğer sende engine dokunamazsın!
(Bağırarak)
Şimdi defol git evimden!! Birdaha bırak yüzünü görmeyi sesini duymak
bile istemiyorum! Defol!!

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin