Yeni bölüm geliii!🙈🙉🎉
Keyifli okumalar cancağızlarım!🎈❤😇
Ezmel!👼
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Hatırlatma :
Hızır : (öfkeyle hafif tonda bağırarak) Meryem?!
O an'a kadar hızır'ı farketmeyen Meryem ve Engin şaşkınlıkla ona bakarlar)
Bölüm Sonu.
5. Bölüm :
Meryem : hızır? Ne işin var senin burada?
Hızır : Asıl senin bu herifin yanında ne işin var?!
Meryem : ne diyosun hızır?
Engin : Hızır'ın sinirleri bozuk herhalde saçmalıyor.
Hızır : saçmalığın dik alası sensin lan ne işin var karım'ın yanında?!
Meryem : Hızır saçmalıyorsun! Girder misin Lütfen?! Lütfen!
Hızır : Giderim! Ama senide alır giderim! Hadi yürü eve gidiyoruz.
(Bileğinden kavrar ve çekmeye başlar.)
Meryem : Hızır dur!! Rezil oluyoruz mahallenin ortasında ya bıraksana!!
Engin : (Meryem'i çeker ve hızır'dan kurtarır.)
n'aptığını sanıyorsun ya! Kadın gelmek istemiyor anlamıyor musun?!Hızır : Sen kimsin lan! Kimsinde karımla arama giriyorsun?!
Engin : Bence sen benim kim olduğumu gayet iyi biliyorsun!
Hızır : Lan seni varya!!
(Elini yumruk yapar tam indirecekken meryem hızır'ın önüne geçer ve durdurur.)Meryem : Avukatım! Engin benim avukatım hızır.
Hızır : ne avukatı ne diyorsun sen?!
Meryem : Boşanma avukatı! Söyledim sana , bitti!.. Hızır : Bitti öyle mi?
Meryem : Öyle! Şimdi çek git burdan! Birdaha da gelme!
Hızır : ( Kötü olmuşdur. Hiç bir şey demeden arabasına biner ve uzaklaşır.)Engin : İyi misin?
Meryem : hıhı , sen?
Engin : İyiyim , merak etme.
Meryem : Hadi içeri girelim.
( Beraberce içeri girerler.)
Galeri :
İlyas : (sevinç ve şaşkınlıkla) Leyla?
Leyla : ağbicim ( sarılırlar.)
İlyas : deli kız!! Ne zaman geldin sen nasıl geldin , ya neden haber vermiyorsun aldıralım havaalanından.
Leyla : ağbi bir dur ya , nefes al. Sizi çok özledim atladım geldim işte , sizede süpriz olsun istedim.
İlyas : iyi yaptın , iyi yaptım. Serserii! Nasıl özlemişim kız ben seni ufaklık şuna bak kocaman olmuşsun.
Leyla : ağbi ya , şu klasik replikleri söyleyecek kadar yaşlanmadığını söyle bana n'olur.
İlyas : aman çok biliyorsun sen!
Alparslan : (şaşkınlıkla onları iiyordur en sonunda dayanamaz. Orda olduğunu hatırlamaları için yalandan öksürür)
biri bana bir ya yapabilir mi acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
ФанфикEşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz Sevenler İçin Aradıklarını Bulacakları Hayali Seneryolar.