Au trecut 5 ani de la accident. Era începutul lui decembrie. Jack avea 13 ani. Acum 2 ani el şi cu mama lui s-au mutat într-un oraş nou. Departe de amintirile rele. Din păcate, odată ce vezi moartea, nu mai poți scăpa de amintirile rele ce te încolțesc noaptea în somn.
*La televizor, pe un canal de ştiri*
-Ne aflăm la locul accidentului unde un copil a fost găsit mort. În vârstă de 8 ani, băiatul a fost din păcate una din victimile lui Snowflake Killer . Martorii spun că trupul băiatului a apărut de nicăieri şi că ținea obiectele cu care ucigasul îşi arata amprenta: o sticlă în formă de fulg ținută în mâna stângă şi un trandafir alb în cea dreaptă. Ca orice alta victimă, băiatul are hipotermie, temperatura corpului fiind de 10 grade. Aceasta este a 29-a victimă a ucigaşului în ultimii 4ani. Specialiştii nu au găsit niciun indiciu, iar numărul victimelor creşte în fiecare iarnă. Preşedintele va ține o şedință despre acest subiect. Vedeți imagini în exclusivitate.
-Este o situație gravă. Personal mă asigur că se ocupă cei mai buni din branşă. Din fericire, în această anchetă s-a alăturat şi detectivul Blake impreună cu superiorul său.
-În continuare, lumea e devastată şi furioasă pe autorități. În Piața Centrală peste 4000de oameni s-au adunat pentru a se revolta. Revenim cu mai multe detalii după publicitate.Sophie a închis televizorul. Nu o interesa subiectul acesta. Şi ea îşi pierduse fiul. Măcar îl mai are pe Jack, deşi şi-ar fi dorit ca Cristian să le fie alături. Jack s-a schimbat de la accident. Nu mai râdea, nu mai relaționa cu ceilalți si rar ieşea din casă. Îi era frică să nu îi piardă cum s-a întâmplat cu fratele lui.
-Jack, dragule, vii până la magazin cu mine? Mai ieşi si tu afară.
-Ămm...bine.Tristețea se vedea din glasul lui tremurat. Pentru el, ce mai conta? A tratat viața cu veselie, iar viața i-a luat fratele. Sophie se îndreapta spre camera lui. Înainte de plecare, îi face curat prin cameră cât timp se îmbracă. Scoate de sub pătura de la pat nişte carioci şi un desen. Nu orice fel de desen. Un desen cu el şi fratele lui. Unul dintre miile de desene pe care le face zilnic cu el. Acelaşi desen, doar că pe foi diferite. Cei doi se țin de mână, e iarnă, iar în depărtare se văd cei doi părinți. Pe Jack l-a apucat plânsul. Mama l-a luat în brațe, i-a şters cu o mână lacrimile şi l-a sărutat cu tandrețe pe obraz.
-Mamă, am făcut eu ceva rău?
-Nu, nu...
-Păi atunci de ce fratele meu s-a dus? De ce a fost tata aşa?
-Of, dragule...uneori se mai întâmplă în viață şi lucruri rele. Viața e dură. Dar ştii, după ploaie iese curcubeul.
-Mami, îmi promiți că tu vei rămâne cu mine mereu? Că nu vei pleca?
-Promit! Acum hai la magazin pentru ceva dulce.Sophie ştia că asta nu se va întâmpla, dar Jack a suferit prea mult. După ce au ieşit din magazin, s-au dus în parc. Era linişte. Parcul ce odată era plin de râsete, este acum pustiu. Doar scârțâitul de la leagăn se mai aude. Jack ține în brațe un cățeluş de pluş, singurul lucru care i-a rămas de la fratele lui. Îl pune într-un leagăn separat. Sophie se uită la el şi se simte destul de rău. În ultima vreme, Sophie nu se simțea prea bine, uneori avea pierderi de memorie. S-a aşezat pe o bancă pentru a se calma. Inima îi bătea din ce in ce mai repede. Vedea negru în fața ochilor. Era ca şi cum pământul era un magnet, iar ea fierul. Încerca să reziste, dar nu putea. A leşinat.
Când s-a trezit, s-a simțit mult mai bine. Dar parcul e gol. Jake dispăruse. Inima incepea să-i bată din nou rapid si incepea să transpire. Mâinile îi tremurau şi nu era de la frig. A fugit să îl caute. Îl striga din toate suflările ei. Urla, plângea, dar degeaba. Se uita la zăpadă. Urme de paşi...şi nu sunt paşii ei. Mai precis ale lui Jake si ale altcuiva. A stat şi s-a gândit ce să mai facă. Avea un plan, aşa că a făcut câteva poze urmelor. Se duce acasă să verifice dacă nu e acolo, dar a fost doar o risipă de timp. A ieşit, a trântit uşa şi a plecat cu ochii plini de lacrimi.
CITEȘTI
Snowflake Killer
AdventureUn criminal omoara copii iarna timp de 4 ani si nimeni nu il poate prinde. Politistii nu au niciun indiciu. O mama este pusa in aceasta situatie. Trebuie sa isi salveze baiatul. Va reusi sa descopere cine e ucigasul? Va putea sa evite moartea lui Ja...