Bemutatkozás!!!!

187 4 9
                                    

Sziasztok!!Ezt a wattpados oldalt ketten fogjuk írni, én Heni vagyok, a társam pedig Dorka.

Úgy gondoltuk hogy nem kitalált történeteket fogunk írni,hanem olyan dolgokat/történeteket amit közösen vagy külön-külön megéltünk. Mindent leírunk ami vicces és velünk történt,mint például az új szavak kitalálása.Ilyen pl a: csikcsikcsa. Ami magyarul annyit tesz ki hogy csicsikálni.Ez a szó úgy keletkezett hogy, iskolába mentünk busszal,s én meg a Dorka nagyon, de nagyon álmosak voltunk, és a Dorka gyorsan kiakarta mondani hogy " csicsikálni akarok ",és hát nagyon nem azt mondta.Így keletkezett az a szó hogy csikcsikcsa. Dorkával a mai napig is használjuk,de csak azért mert tavaly szeptemberben született ez a szó. Ez most így elsőre nem biztos hogy vicces,de higgyétek el akkor abban a percben nagyon vicces volt.Röviden annyit rólunk hogy őrültek vagyunk!Sok hülye szituációba keveredtünk már együtt, s én magam egyedül is.Még annyit hogy Dorkával nagyon sok közös van bennünk,olyan mintha a tesóm lenne,de az igazság hogy távoli rokonok vagyunk. A képen engem és a Dorkát láthatjátok,de ez már kb3 éves kép.Dorka a szemüveges én meg a rózsaszínű gatyás . A történeteket minél előbb próbáljuk majd hozni.

Hülyeségeink a mindennapi életből!Where stories live. Discover now