Cikis sztori az általánosban!!

390 4 0
                                    

Sziasztok! Tudom hogy rég volt már rész,de most hoztam egyet! Ez a történet velem  (H) történt meg harmadik osztályban.Remélem tetszeni fog nektek!


Reggel mikor felkeltem sütött a nap.Legalább is én így emlékszem rá. Na mindegy. Ugorjunk egy kicsit előre.Harmadik órám akkor technika volt.  Valamit csináltunk ,de sajnos nem emlékszem rá hogy mit,de nem ez a lényeg. A lényeg az hogy kellett ehhez a valamihez ragasztót használni. (Egyébként olyan ragasztóm volt amilyen fenn a képen látható.)És az én ragasztom beszáradt már régen, de én ugye ezt nem tudtam,és hát én  próbálom kinyomni a pappírra de  nem sikerül.Ekkor fogtam és a két markomban összenyomtam. Egyszer csak azt látom hogy sugárban spriccel a ragasztó. Egyenesen az előttem ülőkre. Mindenki aki ragasztós lett hátra fordult és értelmetlenül bámult rám. Az egyik volt osztálytársam megkérdezte hogy ez mire volt jó. Mielőtt válaszolni tudtam volna a tanár megkérdezte hogy kibombázott ragasztóval.Szégyenkezve emeltem fel a kezem. Megkérdezte tőlem hogy mért csináltam.Én meg őszintén válaszoltam neki. " Azért mert beszáradt a ragasztóm teteje és próbáltam kinyomni de nem sikerült." Ezután nem szólt semmit.csak elküldte meg mosakodni  azokat akik a ragasztóm áldozatai lettek.

Hát tulajdonképpen ez volt az én cikis sztorim. igazából ezekből a sztorikból van még egy pár, ha gondoljátok majd még írhatunk le nektek. Ha nem is holnap de valamikor biztos jelentkezünk addig is puszi nektek,és köszönöm hogy olvassátok. xxH 

Hülyeségeink a mindennapi életből!Where stories live. Discover now