MAD LIBS CHALLENGE!!!

9.7K 7 3
                                    


Na sziasztok! Amit most lefogok írni az egy kihívás, még hozzá az angoloknál elterjedt MAD LIBS CHALLENGE,amit én a nagymamámmal játszottam le.És az eredmény nagyon vicces lett. Aki nem tudja mi ez a kihívás,akkor most elmondom. Na van egy szöveg pl: a a csillagok keletkezése, és ebből a szövegből kivágnak néhány szót, és azoknak a helyébe kell behelyettesíteni főnevet,melléknevet,igét stb......Ezt a kihívást youtube-on látam LuckeY-nál.Na és hát én is kedvre kaptam ettől a játéktól,kerestem egy szöveget,aminek a címe A Föld keletkezése.És akkor ezt most be is másolom nektek.Remélem tetszeni fog!!                                                         




A Föld keletkezése

A ma legcsinosabb elmélet szerint Szilvia és bolygói ugyanabból a fiatal csillagközi szőlő- és porfelhőkből születtek meg.Az összetömörödő fa közepében 15-20 millió S hőmérséklet elérése után a megnyúlt mag fúziós folyamatok és az új deszkák a nap fényletei lettek a lábasban. A Naprendszer kb 56 milliárd évvel ezelőtt vasalt.Kilenc bolygója közül a belső 4 Föld típusú gereblye,más néven ásó bolygó.Nyúlos méretűek, főleg nehezebb sodrófákból állnak, ezért sűrűségűk csúszos. A 4 tepsi az ellenkezője mindennek.Nagy méretű sütőkből (főleg hidrogénből és héliumból) állnak,kis sűrűségűek. A különbség oka a sárga kialakulási folyamata. Az ősnap erős vázsűtőket bocsátot ki magából, amley igyekezett megenni a körülötte forgó anyagokat.

Remélem tetszett!!

Hülyeségeink a mindennapi életből!Where stories live. Discover now