Sziasztok, tudom nagyon rég volt már ilyen vicces sztori amiért most bocsánatot kérünk,de nem nagyon volt időnk. De nem húzom tovább a szót......
Az iskolában vagyunk,méghozzá ötödik osztályban. A második óra előtt voltunk.Kaja szünet volt. Mivel rossz volt az idő,ezért benn kellett maradnunk az osztályban vagy a folyóson. Az osztályban rajtunk kívül pár fiú és pár lány volt. Mi kitaláltuk hogy felelsz vagy merszezzünk. Már javában játszottunk mikor jött az ikerpáros hogy ők is szeretnének beszállni.Beszálltak a játékba,egyszer csak az egyik ikerre mutatott az üveg.Osztálytársam kiadta neki a feladatot,ami az volt hogy csukja be az ajtót. Felállt,oda ment az ajtóhoz,megfogta a kilincset,húzza maga után az ajtót.Egyszer csak egy hatalmas puffanás...Kitört az ajtó...de tokostul. Egyik barátnőm meg pont akkor ment el az ajtó előtt. De szerencséjére hogy nem esett rá. Az osztályban mindenki nevetett, és csak akkor hagyták abba mikor egy tanár oda sietett hozzánk.Szegény lány nagyon meg rémült, hogy most nagyon megbüntetik megy ilyenek.De a végén oda hívtuk gondnokot aki azt mondta hogy: " Nem az ő hibája volt.Bárkinél kitörhetett volna ez az ajtó. Még magánál is tanár úr." Szegénykém így megúszta egy figyelmeztetéssel, hogy ne menjen ajtó közelébe. Amit be is tartott mert egész nap kerülte az ajtókat. Ugyan ezen a napon történt meg az is hogy én meg a barátnőm megkóstoltuk a aloe verát. Akkor viszont hittanórán felelsz vagy merszeztünk. És az én drágalátos barátnőim annyira szerettek hogy megkóstoltatták velem az aloe verát. De én nem hagytam annyiban kivertem a hisztit (nem szó szerint) hogy én bizony egyedül nem fogom megkóstolni.Így én meg a drága látos barátosném együtt megkóstoltuk az aloe verát.Annyit elmondok nagyon,de nagyon szar íze volt.
YOU ARE READING
Hülyeségeink a mindennapi életből!
HumorEbben a történetben a mindennapos vicces/szomorú dolgokat/sztorikat fogjuk leírni,amit közösen vagy külön-külön megéltünk