Tanıtım

30 2 2
                                    


KARAKTERLER:

Akın Taş: Soyadının hakkını veren taş gibi bir tipe ve kalbe sahip olan 21 yaşındaki çapkın yakışıklımız. Genç kızların rüyası fakat onun tek rüyası tanıştıktan sonra Selin Çekici olacaktır, peşindeki kızlara pek de benzemeyen bir kız olduğundan elbette işi zor olacak Akın'ın.


Selin Çekici: Bu hanım kızımız da soyadının hakkını veren cinsten çekici bir güzelliğe sahip. Fakat güzelliğinden çok zekasını kullanır ve kendisini beğenen birinin de ilk zekasına hayran kalmasını ister, gelin görün ki 19 yaşında olmasına rağmen o adamı bulamadı. Beyaz atlı prens değil, zeki ve çevik bir şövalye bekliyor. Ve tahmin edersiniz ki güzelliğine hayran kalanlardan biri de genç yakışıklımız Akın.


Hazal Akyurt: Genç,güzel ve zeki Selin'in aklı havada, şıpsevdi ev arkadaşı. Kendisi Selin'le yaşıt elbette. Bu karakterimiz ise Selin'in aksine aptal olsa dahi -Ve fakat elbette yakışıklı olmalı- aşık olacağı beyaz atlı prensini bekliyor. 


Burak Soylu: Akın'ın kendisi kadar yakışıklı fakat Akın'dan çok daha zeki ve çok daha az çapkın ev arkadaşı. Tahmin edeceğiniz gibi Akın'la yaşıt kendisi.


Ve bu dört genç belki de "Asla aşık olmam" diyebilecekleri kadar birbirlerine karakter olarak uymayan kişilere kaçınılmaz bir şekilde aşık olurlar, ne kadar kaçsalar da. Tabi iki ilişkide de bir taraf kaçıyor, kovalayan da zevkle ve aşkla kovalıyor, yakalayabilecek mi? Bilemeyiz. Belki zıt kutuplar birbirini çekecektir yine? Okuyalım, görelim, iyi okumalar :)

ZIT KUTUPLARIN HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin