Karmaşa

125 4 2
                                    

Dünya'nın insan türüne tuzakları bitmek bilmedi 5. Patlamadan sonra iyice azalan ırkımızdan 17 birliğin   sadece  6'sından haber alabildik.Diğerleri kimbilir ne durumda.Bilmemek beni çıldırtıyor.
     Kıtlık iyice başgösterdi bu yüzden dışarıdakiler   kurumuş ağaç dalları  ve evcil hayvanlarını yemeye başladı.Durum ciddi.Keşifteyken rastladığımız adamdan son anda kurtarabildik yavru köpeği ve birliğimize aldık adı Kerberos fazla sevimli!  küçük olmasına rağmen 3 köpek gücünde ısırabiliyor.
   Ağaçlık alanlar fazla hasar aldığından etrafta yeşil namına kalan tek şey kurumuş lağım suları üzerindeki ölü kurbağalar... Nefes almakta zorlandığımızdan ve bulunma ihtimalimizden dolayı barınak dışına sadece keşifler için çıkıyoruz .Yerimizi  biri bulursa  tamamen aç kalırız.İnsanlar 1 patates ve bir bardak temiz su için öldürürler hepimizi , biz ölürsek onlarda ölecek farkında değiller.
   Yeni türeyen salgından ölenler de  gittikçe arttı.Ölü bedenlerini yakmadan önce başına üşüşen ceset yiyenler beni ürkütüyor fazla korkunçlar.Tahmin ediyoruzki patlamadan sonra  birliklerin birinden hayvanlar üzerinde denediğimiz mutasyon ilaçlarını çalmışlar.Bir ihtimal de aramızda casuslar var Umarım birincisi doğrudur fakat ikincisi daha olası gözüküyor çünkü bazıları silahlı ve donanımlı, yaşam belirtisi aldığımız ikinci birliğinkiyle aynı sembollü silahlardı. Üçüncü ve en kötü ihtimal ise 2. Birliği tamamen yok ettiler ve bizimle iletişime geçen Ceset yiyicilerdi.Eğer üçüncü ihtimal doğru ise bu ne demek biliyorsun...

Gördüğümüz hepsini indirdik. Olası çete  saldırıları için önlemlerimizi  arttırıyoruz.Desteğinize ihtiyacımız var.
   Burada tüm bunlar olurken anlam veremediğim birliğimizin neden ikiye ayrıldığı.Seni  özlüyorum.Seni görmeden burada ölmek istemem. Daha birlikte başaracağımız çok şey var.Bir yolunu bul gel artık buraya bu son mailim olabilir. Patlamalar son zamanlarda sıklaştı barınak tehlikede yer değiştirecek olursak nereye gideceğimizi biliyorsunuz.Max'a da mail attım.Elindeki en iyi adamı sen olduğundan pek istekli olmasada kabul etti. Bizden de Taylor gidecek senin yerine, eğer  bir kaç ay içinde gelemezsen ve  burada ölüp gitmezsem ben  gelmeye çalışırım ki oraya gelmem için sizinkiler kadar   donanımlı aracımız kalmadı.
Muhtemelen yarısını gelmeden ölmüş olurum ...
Noel bu yazdığını gönderirken yutkundu ve boş gözlerle etrafına bakıp her zaman yaptığı gibi sol ayağını ritimle yere vurdu.Kendinden başka kimsenin duymayacağı şekilde "Ahh Cameron "diye sitemle mırıldandı.

  Cameron deney raporlarını girerken gelen mesajı anında açtı.Sessiz bir biçimde okurken arkasında duran 5'li nin de okuduğunu farkedip yüzünü onlara çevirdi. Uzun bir sessizlik ve bakışmadan sonra derin düşüncelerinden sıyrılıp gelen sese doğru baktı.

-(Max)Neyi düşünüyorsun Cameron? Noel seni bekliyor  hepimiz ölmeden bir yolunu bulun.Tek umudum sizsiniz sizi ayırmakla büyük hata yaptık .
Cameron belli belirsiz başını sallayıp --Her şey yoluna girecek derken patlamalar çıktı. Birliğimiz tehlikede onlar buraya gelmeli.salgın için örnek tüp alarak burada çalışmamızı  yaparız .En büyük savaş uçağımızı hazırlayalım.
-(other1)Bunun için fazla yakıt gerekli elimizdekileri gözden çıkarmamız gerekir.
-(Cameron)Bu sorun değil nasılsa kısa sürede  aynılarını üretiyoruz yeterince yiyeceğimiz var.Takas ederiz.
-(others1)Madem öyle diyorsun...
-(Dexter)Cameron haklı  en güvenli yerde birlikte olmamız gerek Güneyin  güvenliği bizim birliğimize ait değil bu sivil birliklerin  görevi.
-(dOldman)Bizde bir nevi güvenlik ve huzuru sağlıyoruz birliklerimiz orada olmasa sivil birlikler ve insanlar açlıktan ölür hafif hastalıkları da tedavi ediyoruz. Noel'in dediğine göre orada bulunmamaları daha da kötü olabilir. Kaçmamız bir şey değiştirmez. Savaşmadan bitirebileceğimizi mi sanıyorsunuz bu kaosu ?
-(Max)Cameron hazırlıklara başlatılsın korumaları yanına al Dexter da seninle gitsin  bir şeylerin farkına varır artık!
-(Cameron)Bilmiyorum farkında mısın Max bu hepimizin sonu olabilir bir avuç insanla bu kadar fazla şeyin üstünden gelemeyiz.Onları gidip buraya getirmeliyiz. Siz oraya gidip savasmaktan bahsediyorsunuz .Noel orda olmasa gitmem bile şans eseri bir gün daha fazla yaşadılar peki sonrası?Hepimiz ölmek için mi gidiyoruz?Ah  içinizden bencilliğin bukadarı dediğinizi duyar gibiyim ama bu bencillik d...
-(Max)Sen ne dediginin farkında bile değilsin.Aptallık etme sorunda bu bir avuç kaldık ve biz savaşmazsak hepimiz ölücez.Bundan kaçış yok anlayın şunu artık!Ne oldu pes mi ettiniz hemen bukadar korkaksanız gidin ve marstaki koloniye yerleşin.Tabi oradakiler gibi aklınızı kaçırmaya hevesliyseniz onlarada ne olduğunu gördük.Şu gözlerinizi açın ve farkına varın ölümsüzlük daha bulunamadı tüm sevdikleriniz ölecek sizden önce veya sonra korkarak yaşamaktansa savaşarak ölmeyi tercih ederim.Sizin tercihleriniz hangi yönde olur bu beni ilgilendirmez. Eğer benim yolumda ilerleyeceksiniz en küçük aptalliga dahi tolerans göstermem.Şimdi ya benimlesiniz yada zaten ölüsünüz.

  Cameron cümlesini bile tamamlayamadan sadece yutkunabildi Max ın sinirli gozleri onu dehşete düşünüyordu bu bakış ceset yiyicilerden dahada korkunç olmalı diye düşündü içinden. Ve kısık sesle
-Ben bunu kasdetmedim Max biliyorsun Noeli kendimden daha çok önemsiyorum amacım sizi yarı yolda bırakmak değil onu görmenin mutlulugunu uzun süre yaşayabilmek düşüncesizce söyledim evet ama Noelle savaş alanında çalışmamızı tamamlamamiz mümkün değil sende biliyorsun burası daha güvenli benimle gelmelisin Noelle calismalarimizi x. Bölgeye en yakin ve en güvenli yerde yaparız sende savunmamızı yönetirsin hepimiz gidelim buraya da sivillerden gorevlendiririz sonra onlarıda alır döneriz en kısa süre içinde.
-(dOldman)Cameron haklı Max sensiz savunma düşünmek zor oraya hepbirlikte gidersek köklerini kuruturuz.Gidelim ve artık su işi bitirelim.

   Max azda olsa yumuşayıp çatık kaşlarını indirdi ve
-Pekala hepiniz hazırlanın silahların yarısını oraya goturecegiz Cameron deney sonuçlarında birlikte en son yaptığın kemik kurutan iksirini ve panzehrinide almanı istiyorum Dexter bize hemen bir casus karga bul etraftaki tüm tehlikeleri bilmeliyiz.
-(Dexter)Bu hemen mümkün olmayabilir bunun bedeli var biliyorsun iletişim için içimizden birini isteyebilir ve bu kişi yi geri getirmek çok uzun sürebilir.
-(Max)Merak etme bunu halletmeninde bir yolu var çok fazla Darkscream  tanımadım ama tanıdığım hepsinin sadece 1 tane zaafı var .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kompleks Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin