SELAM OKUMAYA BAŞLAMADAN ÖNCE BU HİKAYEYE BAŞLAMA NEDENİM UZAYA TEŞEKKÜR EDİYORUM. TEK İHTİYACIM VE UMUDUMU BİTİRMEMEMİ SAĞLAYAN SİZLER OLMALISINIZ. VOTE VE YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN LÜTFEN 💘
Multimedyada Su var *-*
Merhaba ben Su. Aşk'a dair asla umutları tükenmeyen hiçbir erkek için üzülmeyen bir şımarık kız. Hayatımda yaptığım pişmanlıklarım, hatalarım hayatımı mahvetmişti şimdi ise onlarla birlikte yaşıyordum hatalarımla yarışıyorum onlarla yüzleşiyordum. Mutluluk kelimesi ım.. Ah her neyse, ben asla aşık olmayı beceremeyen aşık olmak için doğru kişiyi bulamayan bir kızım. Pişmanlıklarımı ve hatalarımı asla anlatamayan bir kızım. Bırak tek başıma oluyum asla asla bir şeye anlatamam içimdekileri hep içimle savaşırım ben değişik bir şey... Benden bu kadar.
-
bu gün yeni bir gün yeni okula başlıyorum ama umurumda mı hayır. klasik bir okul işte ne yapabilirim. alarmın ilk 5 saniyesinde yeni bir güne 'Selena Gomez - Good For You' ile başlıyorum. Ve tabiki tüm gün boyunca o şarkı ağızımdan düşmeyecek. zorlada olsa yatağımdan kalkabilmiştim ayaklarımı yatağımdan sarkıtıp, soğuk bir zeminle temasa geçmesine izin verdim. Klasik okul hazırlanışlarını yaptıktan sonra ilk işim kuzenim olan Beste'yi aramak oldu. Ah ondan bahsetmemişim; pardon. o benim herşeyim kısacası olmazsa olmazım kardeşim gibi birisidir kaç senedir tanıştığımı bilmiyorum ama sanırım ilk doğduğum günden beri ıhm. Beste'yi arayıp uyanık olmasını diledim tabiki de uyuyordu ne umuyordum ki... Beste'yi de uyandırdıktan sonra babamı bekledim kapının önünde daha sonra beni Beste'nin yanına götürdü. Zile bastığımda ise Beste'nin hâlâ uyanamamış somurtkan yüzüyle karşılaştım evet acele etmese geç kalacaktık. Kafasına tekme atmaya çalışsam da başarısızlıkla bacağımı geri yerine yerleştirdim. Sonra o da hazırlandı çıktık. İçimde pek heyecen yok dedim ama var sanki birazcık ama umursanmayacak kadar küçük. Hah birde büyük sorun utangaçlık... Okula zorlada olsa girdim ve seslerden dolayı yüzümü buruşturdum ah burdan nefret ediyorum. Besteyle farklı sınıflardaydık. Ama ben utangaçlık dolayısıyla onunla aynı yere sıraya girmiştim bazı gözler üzerindeydi anladım evet ama umursamadım yine. Sonra zorlada olsa yine de kendi sınıfımın olduğu sıraya geçebilmiştim. Ve klasik yeni kız muamelesi yapılıyor. Bana bakanların umursamamış gibi yapsamda bakışlarından rahatsız olmuyor değildim. Sonra sınıflara dağıldık işte klasik şeyler... Günün bitimde ise eve gelip tekrar yaptığım şeyleri düşündüm. Çok pişmandım her şeyden. Her yaptığım hatalardan, hayatıma aldığım insanlardan... Her şeyden pişmandım işte. Ama vazgeçmiyordum hayatla savaşıyordum. Düşüncelerim kafamı ağrıttığını hisettiğim de hava almaya karar verdim, dolabıma yönelip rahat bir şeyler giydim ve arka bahçeye indim. Ah burası çok iyi gerçekten. Kulaklığımı telefonumun kulaklık girişine sokup ' Teoman - Nap'im Tabiatım Böyle ' açtım. Etrafımizlerken yaptığım her şey gözümün önünden geçerken onu gördüğümde tekrar gülümsedim sonra gözümden akan yaşı temizleyip yürümeye başladım öylece yürüdüm kimseyi umursamadan hiç bir şey düşünmeden sadece yürüdüm...
-