"Ježíš, já jsem unavená" postěžovala jsem si.
"Jo, to vidím." Řekla Klaudie a hlasitě si zívla.
Cesta autobusem byla náročná, seděla jsem s Fillem, který se neustále vychvaloval. Měla jsem sto chutí říct mu, že by se neměl přeceňovat. Ale nerada zraňuji lidi.
Měla jsem na sobě černé kraťásky a jemnou bílou košili s velkým výstřihem. Teď ale byli příšerně zpocené. Nepřipadala jsem si už vůbec tak elegantně, jako tehdy na letišti.
Hned jak nám Lýdie dala klíče od chatek, ani jsem se nerozhlédla, vběhla do pokoje a skočila na postel. Ihned jsem usnula.♥Ráno♥
Probudila jsem se v úplně jiné místnosti než jsem čekala. Krásné dřevěné zdi s pověšenými obrazy moře, manželská postel zřejmě vyřezaná ručně, na dřevěné plovoucí podlaze se pyšnil nádherný duhový, chlupatý koberec, a pak ještě jedna afroameričanka ležící v té krásné posteli vedle mě.
Zatřepala jsem s ní, "Klaudie! Vstávej!" Zakřičela jsem tak hlasitě, že jsem asi probudila kluky i delegátku. Klaudie však spala dál "Jé, ty ses ale spáč" mělo mě napadnout hned, že jen tak neprobudím.
I u nás v pokoji má čtyři budíky: jeden na skříni, vedle postele, někde mezi oblečením a ještě ten můj, ten schovávám pod svou postelí a když chce ať ho vypnu, řeknu jí, že se mi líbí a chci ho nechat doznít, právě tohle ji donutí vypnout píseň "War Eternal" od Arch Enemy (metalová skupina).
Nesnáší metal. Vyrůstala totiž na Lady of Rage, Snoop Dogovi, Lil Kim, Lil Mama, Missy Eliot, nebo třeba Eminemovi a Left Eye (rapeři a raperky).
Vytáhla jsem tedy mobil z kapsy a pustila Random metal.
"Jej! Udělám cokoli, když to vypneš!" křikla Klaudie
"Tohle vždycky zabere" zamumlala jsem a vstala z postele.
Oblékla jsem si lehké květované šaty a sundala piercing z levého obočí. Ke květovaným šatům se nehodí. Obula jsem si bílé plátěnky a vyšla na slunce. Sebastian a Fill už byli venku a sledovali Lydii jak se maže opalovacím krémem.
"Ahoj kluci!" Upozornila jsem na sebe, oba dva se otočili, oba najednou spustili "moc ti to sluší!". Přičemž Sebastian na mně mrkl, začala jsem se červenat a usmála se na něho.
Pak vyšla ven Klaudie. Měla na sobě vršek s bikin a džínové kraťásky.
"Ahoj" zamrkala na kluky, rychle jsem na ní vrhla škaredý pohled. "Co se stalo?" Zeptala se, rychle jsem se snažila vymyslet výmluvu, ale bylo pozdě... černovláska na mě kývla "Aha!" Řekla laškovně "pojď na minutu"
Šla jsem za ní a prosila "neříkej to nikomu, prosím! Hlavně né Sebovi, pros..."
"Sebovi?" Zeptala se nedůvěřivě Klea
"Jo, jemu" odvětila jsem snaze podrobit se výslechu
"To se neboj... Ten je můj!" Klaudiiné slova mě vyvedla z míry, ale nechtěla jsem se pohádat. Možná si nedokážete představit jak, ale já si i v této situaci zachovala chladnou hlavu a dostala perfektní nápad. Klaudie s ním souhlasila, tak moc byl geniální. Nechci vám hned prozradit, jak by to mělo být. I tak na to přijdete sami, v dalších odstavcích. V chatce mi na kufru ležel malý papírek s nápisem:"Tak tedy, kdo je víc sexy?"
Samozřejmě, že ona! Jede po ní celá kolej! (A nejen kluci!)
Jenže já jsem s bohaté rodiny, a co mají bohatý holky? Lamborghini Aventador. Koukla jsem na internet a auto si půjčila. Auto mělo nádhernou zrcadlovou barvu a můj odraz s černými jednoduchými šaty těsně na tělo a vysokými podpatky. Nasedla jsem a vyjela k společenské budově. Když jsem vystoupila, kluci se na mě dívali a Klaudie propukla v smích.-576 slov
ČTEŠ
Lýdie a její Cesty - 1.Díl
AdventureAhoj, Jsem Lýdie a jsem cestovní průvodkyně, létám letadlem zvaným "Airbus 7y13r" a můj plán cesty bývá letět do jedné země, starat se o své zákazníky a třeba se i spřátelit. V prvním díle mých cest se podíváme do Karibiku s pár mladými lidmi, kteř...