Karşılaştığı manzara çok komikti. Kendisini tutamayıp kahkaha attı .
+Ne oluyor?? Ha ha ha . Burada? .
-Melek yemek yemiyor . Verdiğim mamaları kaşıkla üstüme atıyor .
+Yemek mi yediriyorsun? Bence o sana yemek yediriyor . Yedirirken üstüne dökmüş gibisin . Hfjkgdgugd
( random atmayı seviyorum napim )
Derya dudaklarını büzdü.
-Madem çok gülüyorsun gelde sen yedir .
Derya burnundan soluyordu .
+Gör bakalım nasıl yediriliyor!
-Görelim bakalım .
Murat Meleğin yanına yaklaştı.
Kaşığı aldı eline. Mamaya koyduğu kaşığı "Uçak geliyor . Vuv vuv vuv "diye Meleğin ağızına götürdü . Ağzını açmasını sağladı .
Kaşığı ağzına verdi. Ne olduğunu anlamayan bebek mamanın tadını aldı .+Gördün mü nasıl yedi?
Derya parmakları ile meleği işaret etti. Murat döndüğü an Melek ağzından mamayı Murat 'ın suratına tükürdü. Şimdi gülme sırası Deryada idi .
-Ha ha ha ha . Gördüm .
Murat 'ın yüzü düştü .
+Sidikli ne olucak! Hıh .
-Ayıp ama. Ha ha haha . Bebeğe ne diyor? Ha ha ha ha .
Murat Meleğe kızgın bir şekilde bakmaya çalışırken kafasında eller olduğunu yan tarafındaki aynadan gördü . Derya'nın ellerini çektiği gibi kucağına düştü Derya .
+Demek bana boynuz yaparsın ha!
-P .. pa .pardon .
+Yok öyle pardon . Şimdi cezanızı çekin hanımefendi.
Birden Derya'yı gıdıklamaya başladı .
Ikisi birden kahkaha atıyordu.
Derya duruldu. Doğruldu yerinden .-Ben meleğe başka bir şey hazırlayayım.
+Özür dilerim.
-Efendim?
+Sana bazı şeyleri söylemedim. Bu evde kurallar vardır. İlk kural : benim odama kadın giremez. Asla.
-Peki .
+Aklıma şuan başka kural gelmiyor . Gelince söylerim .
Derya Meleğe hazırladığı cici bebe markası olan mamadan ve sütten karıştırıp verdi.
Melek yeni mamayı afiyet ile yedi.¬Ba ba . Ba ba
+Tekrar söyle
¬Ba ba .
-Sana baba diyor Murat . Sana baba dedi.
+Biliyorum. Bana baba dedi.
Melek gülüyordu. Ellerini masaya vuruyordu. Meleğin yüzündeki gülüşme bir ressamı kıskandıracak cinstendi .
Bu sıralarda Murat hüzün dehlizine boğuluyordu . Bir bebek kendisine baba diyordu. Ve bu bebek yetim sayılırdı gözünde .+Ben yukarı çıkıyorum. Akşam yemeğinde anca inerim.
-Nereye. Bunu kutlamak gerek .
+Neyi?
-Baba dedi. Murat sana baba dedi.
+Biliyorum. Ama diyen benim kızım olmalıydı .
-Çok gaddarsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapımdaki Velet
General FictionKapısında bir velet bulur adam. Henüz 30 yaşında olmasına rağmen hayat ona her çileyi yaşatmış ve birde bu çocuğu mu önüne koymuştu ? -Seni velet kim getirdi ha buraya? Önüne ne getireceğini bilmeden bir kış sabahı bulmuştu onu. Ormanlık dağ başınd...