Geçmiş
Gözlerimi açtığım zaman kendimi buz gibi soğuk olduğu,tabutta buldum. Morg muydu burası? Karnıma gitti ellerim. Yoktu. Yaşıyor muydu? Ölmüş müydü? Ne işim vardı burada? En son çocuğumu görmek istiyordum. Doktorlar aldı benden .
Ne işim vardı o zaman morgda.. Bir anneyim ben ve yaşıyorum. Ne işim var burada?
Bulunduğum tabutta ellerimi var gücüm ile yan boşluğumdan faydalanarak demirlere vurdum. Hoş demirden bir tabut işte .-Melis Kızım! Melis!
+Anne kurtar beni buradan!
-Ş ş sakin ol. Çıkartacağım ama sessiz ol.
+Peki .
Annemin beni yattığım yerden çekip çıkarışını izledim sessizce .Düşmanlarım bana oyun oynamış hayatın kazığını atmıştı . Çocuğumun nerede olduğunu bilmiyorum . James Bond tarzı işler yapmadım yada bir adam öldürmedim. Sadece kaçakçılıkta kullanılan belgeleri polise teslim ettim. Ben avukatım. Yaşayan ama ölü bir avukat . Şimdi tek yeminim önce çocuğumu ardından kocamı sağ sağlim bulmak.
Düşmanımı hafife aldım . O kadını ve arkasında bulunan herkesi yakıp geçeceğim. Çocuğumu bulmak en büyük yeminim.
Biraz boş gözlerle anneme baktım.
+Nasıl bu ..?
-Sus .. ş ş. Bana bazı bilgiler geldi yavrum . Düşmanın düşmanı dostumuz . Bay B ile görüşüceğiz . Haydi al bu kıyafetleri. Kameraların çalışmasına 20 dakika var.
+Kameraları nasıl hallettin ?
-Bir kaç güzel bayan iki güvenliği oyalıyor kızım .
+Iyk!
-Sanki diyeceğim sen bilmiyorsun? Kocan var kızım .
+Al işte . Anne bu konuyu konuşmayalım lütfen .
-Aynen kızım . Domates gibi kızardın zağten .
Annemin iynemeli lafları ile giyindim ve çıktım oradan. İntikamım büyük . Bakalım Bay B kim?Şimdi
Murat'tan
Gözlerimi araladığım zaman kendimi yerde buldum. Bütün gece Melek ağlamıştı . Bu yüzden Derya arada Meleği alıp odamın kapısına gelip Meleğin susması için yardımımı istiyordu . En son yatırabildiğimiz zaman saat 2 'idi.
+Ne geceydi ama!
(Medyadaki şarkıyı açın)
Yataktan fırladığı gibi banyoya koştu.Yüzünü yıkadı. Dolabın kapağını açtı ,havlu almak için.Havluyu aldı,yüzünü kuruttu. yere bir şey düştü. Yere eğildi almak için. Dolabın altına girmişti nasıl olduysa. Elleri ile yeri yokladı, buldu aradığını. Ceyda'nın alyansı idi bu. Kalp kasılır mı be. Kalbi kasıldı. O gün geldi aklına. Morga girmek istemişti.
-Karımı görmek istiyorum doktor. Karımı.
Girmişti de morga. Ceyda yatıyordu demir parçasının üstünde. Bir beyaz çarşaf vardı üstünde. Saçının kokusunu duymak istedi fakat ilaç kokularından başka koku yoktu saçlarında.Ne kadar süre orada kaldı bilmiyordu. Doktorun çabası ile çıktı oradan. Gözü görmüyordu kimseyi. Ne ailesi ne de kardeşlerini. Duvarları yumrukladı.
+Benim yüzümden . Benim yüzümden.
Ağlıyordu şu an Murat.Kendinden geçmişti. Melek ağlıyordu. Derya kırılma sesleri duydu.Koştu Murat'ın odasına . Kanlar bulaşmış ellerine. Banyo yerle bir. Krize girmiş gibi idi murat. Çocuğu yatağa yatırdı Derya.
-Murat!Murat.
Bağırıyordu Derya. Kulakları duyar mı Murat'ın?Sevdiği var gözlerinin önünde. Melek daha şiddetli ağlamaya başladı. Murat sanki ilahi bir ses duymuş gibi duruldu. Kendine geliyordu şimdi.
+Odamdan çıkar mısın Derya?
-Peki. Ama önce ellerini sarmalıyız.
Sustu Murat.Sadece sustu.Kalbi boştu şu an. Hissizdi. Ruhu bir kez daha zedelendi.
+Benim yüzümden.
-Şış . Sakin. Hiç bir şey senin yüzünden değil.Hem Ceyda görse senin şu halini üzülür.
+Sen nereden biliyorsun?
-Her kadın sevdiği adamın bu durumda olmasını istemez.Her kadın.
Doğruldu Derya yerinden. Gözleri dolmuştu.Sessizce mutfağa indi. İşe yarayacağını düşündüğü bir kaç malzeme ile geri döndü. Ellerini tuttu Murat'ın . Önce yarayı su ile temizledi. Ardından merhem sürdü. Sargı bezini dolayıp güzelde sardıktan sonra bezi kesip eline doladı ve düğüm attı.
-Kahvaltı için aşağı da bekliyor olacağız.
Çıktı odadan. Melek ile aşağıda bekledi.
millet geç kaldığının farkındayım. Hayatım çok karıştı.Affedin. Yorum yapmayı unutmayın. lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapımdaki Velet
Ficción GeneralKapısında bir velet bulur adam. Henüz 30 yaşında olmasına rağmen hayat ona her çileyi yaşatmış ve birde bu çocuğu mu önüne koymuştu ? -Seni velet kim getirdi ha buraya? Önüne ne getireceğini bilmeden bir kış sabahı bulmuştu onu. Ormanlık dağ başınd...