Geçmiş
Ceyda Melis'ten
Annem ile geldiğimiz bina çok lüks . Şehrin dışında . Sadece camlar ile kaplı bir ev. Hangi deli sadece camdan bir evde yaşar? Ya ağaç dalı düşse üstüne tüm ev yıkılır . Zekaya bak amk . Evin avlusunun girişinde yani dış girişte sayabildiğim kadarıyla 50 adam var . Siyah üniformalı takımlarda amma tutmuştur . Ajan gibi sjsjsjsj
Girişe yaklaştığımız sırada bir adam arabamızın camına vurdu .+Sizi bekliyorduk . Bay B sizi görmek için sabırsızlanıyor . Ikinci kat . Sağdan 3. Oda
-Teşekkürler.
+Adım Mustafa . Çabuk olun lütfen .
-Peki . Mustafa bey!
Annem ile göz göze geldik. Annem aracı park ettikten sonra araçtan indim. Evin girişindeki su çeşmesi gözlerimi aldı . Baya zengin ha?
Korumalar kapıyı açınca dedikleri gibi merdivenlerden çıkmaya başladık. Trabzanlar olması ilginç . Dış görünümü içeri ile alakalı bile değil . Nasıl bir bina bu . Karnıma saplanan ağrı ile duruldum .-Kızım iyi misin?
+Tabiki iyi değilim anne 8 saat önce doğum yaptım ve kanamam var .
-Aslında ayakta durabiliyor olman mucize . Ilaçların etkisi ile dayandın.
+Uyuşmuş ve tekrar çözülür gibiyim. Ah!
-Lohusasın . Normal kızım . Ben 5 günde ayağa kalkmıştım. Hastane ile ev bir değil .
Anneme ağzımı açıp bakmamak için çok çabalasamda başaramayıp ağzımı açtım?
-Baban işteydi. Kimsemiz yoktu ve ağlıyordun. Tabiki kalkıcam . Biricik kızım acıkmış .
Gözlerim doldu. Ağrısına rağmen beni düşünmüş. Annem be
-Melisim, Ceydam sen iyi ol yeter yavrum.
Annem ile sarıldım .
-Bu kadar yeter adamı bekletmeyelim.
Bay B ' nin odasına annem kapıyı vurarak girdi. Bende arkasından. Oda zenginlik ve lüks kokuyor. Deri koltuklar ön planda . Daha çok ofisimdeki müdürün odası gibi. Içeride kimse yok. Annem deri koltuğa oturunca yanına oturdum. Içeri giren 50 'li yaşlardaki adam ile göz göze geldim. Elindeki prosu ve boynuna sardığı atkı ile komik durduğunu ve o kafasındaki sapka ile komik gözüktüğünü biri söylesin bu adama .
-Merhaba hoş geldiniz.
+Hoş bulduk.
*Hoş bulduk. Bu olanları nasıl biliyorsunuz ve beni nerden tanıyorsunuz?
-Hayatın oyunu diyelim küçüğüm.
*Bay B neden bana yardım ediyor sunuz?
-Küçüğüm hayat bazen en olmadık yerde ve sen düşmüşken sana elini uzatır ve ben elçiyim .
*Ciddi anlamda sinirim bozuldu. Öncelikle küçücük bebek değilim küçüğüm demeyin. Ikinci olarak bu kadınla bir alakanız var ki bana yardım ediyorsunuz . Yakınısınız dimi?
-Selma babana aşık olmadan önce benim karımdı . Kızımız bile vardı . Para mal mülk ne dersen. Ama o benim fabrikamdaki işçime aşık oldu. Çocuğu olduğunu ve karısı olduğunu duyunca çıldırdı . Ona deli gibi aşıktım ve sonuç adam ölü kadın katil. Herşey için affedin. Karıma sahip çıkamadım.
Annemin gözlerinden dökülen yaşları görünce nevrim döndü .
*O oruspu karınız yüzünden şu an çocuğum yok. 8 saat önce doğum yaptım. Ve babamı aldı benden . Annemin gözünden dökülen yaşa bile değmeyecek bir kadın nasıl bunları yapıyor? Polis,savcı adalet nerde? Para herşeyin kapısını mı açar oldu bu devirde? Bu kadar parayı nasıl buluyor bu kadın ha nasıl?
Gözlerim kararırken ve görüntü kaybolurken duyduğum sesler kötü olduğumu bariz ortaya seriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapımdaki Velet
Ficción GeneralKapısında bir velet bulur adam. Henüz 30 yaşında olmasına rağmen hayat ona her çileyi yaşatmış ve birde bu çocuğu mu önüne koymuştu ? -Seni velet kim getirdi ha buraya? Önüne ne getireceğini bilmeden bir kış sabahı bulmuştu onu. Ormanlık dağ başınd...