Kartą po žemėmis, sunkiai dūsaudamas, atsibudo jis. Aplinkui tamsu, jis nesugebėjo įžiūrėti net savo paties rankos. Vyras negalėjo jos ir dorai pajudinti - kaskart jam pakėlus plaštaką šioji atsitrenkia į kietą medį, esantį virš jo. Viduje kyla panika.
Paskutinis dalykas, kurį gulintysis dar prisiminė, buvo jo jauniausios, trečiosios, dukrelės šypsena, šiai gavus naują žaislų dėžę. Tuo metu jis skaitė straipsnį apie paslaptingąjį Letargo miegą, tačiau pro akis vis tiek neprasprūdo toji bedantė šypsenėlė. Viena mažosios lėlė taip idealiai tiko tai dėžei, kad būtum pamanęs jog šioji buvo ir sukalta tam žaislui. Auksaplaukė porcelianinė lėlė puikiai lindo į tą dėžę, tačiau dabar toks jausmas, kad toji lėlė būtų jis pats. Tėvas gulėjo karste, tarsi būtų uždarytas didžiulėje žaislų dėžėje.
Jis prisiminė vaiko šypseną ir daugiau nieko, tarsi pastaroji būtų koks trintukas, ištrynęs visus jo prisiminimus.
Dabar vyriškis lindi čia.
Jis ėmė daužyti medį virš, tikėdamasis, kad gal kas nors viršuje išgirs jo beviltišką bandymą ištrūkti.
Rodos, dėžė siaurėja.
O jis net nežinojo, kad yra klaustrafobikas.
Kumščiai negailestingai plakė lentą - tik dabar šiam dingtelėjo, kad tai gali būti dangtis.
Darosi tvanku.
Aštrus skausmas nuvilnijo jo krumplius ir karštas skystis pradėjo tekėti oda, tačiau į tai jis nekreipė dėmesio.
Deguonies kiekis nenumaldomai mažėja.
Jis ėmė kvėpuoti per burną.
O čia darosi karšta.
-Velnias,-garsiai nusikeikęs jis stengėsi įnirtingiau talžyti medį, tačiau šis nepasidavė, o įkalintasis pats negalėjo nepastebėti kaip jėgos senka.
Akyse jau mirguliuoja.
Kvėpuoti darosi vis sunkiau.
Kelis kartus blankiai sumirksėjęs, jis galiausiai pasiduoda, bedvasės rankos nukrenta šalia.
Kaip ir atsibudo, jis taip pat ir užmigo, palikdamas karstą ramybėje.***
Sveiki gyvi ir negyvi.
Taigi pati pirmoji pasaka jau čia, antroji bus netrukus. Jas kelsiu kiek dažniau, nei ŽD ar JD, nes visos pasakos jau surašytos, belieka tik publishinti. Anyway, dėkui, jeigu skaitėt ir/arba žvaigždinot ir/arba komentavot ir iki karto!
YOU ARE READING
Vyšniniai ledai
Horror,,Vyšniniai ledai" - tai mažas, penkių siaubo pasakaičių rinkinys, kurį sudaro: Žaislų dėžė Burbuliukai Muzikinė dėžutė Varveklis Siūlų kamuoliukas