Ik liep naar beneden en zocht mijn mama. Ze zat aan de keukentafel. Een boterham te eten. "Goedemorgen mama" zei ik "goedemorgen Lena, goed geslapen?" "Ja hoor" zei ik en liep naar de badkamer. Ik begon mij uit te kleden en stapte in de douche. Heerlijk zoon warme douche. Ik begon terug aan die enge mevrouw te denken. En over haar verhalen. Ik was een beetje bang geworden en ik deed de douche uit en droogde mij af. Kleedde mij aan en plofte me neer op een stoeltje die in de badkamer stond. " Lena ik vertrek naar de winkel he bye lieverd" riep mijn mama "oké!" Riep ik. En toen begon ik te huilen. Ik mis mijn vrienden zo! En Dean... Ik droog mijn tranen en liep naar de keuken. Ik smeerde mijn boterham en at hem op. Ik liep naar boven om nog even in mijn dagboek te schrijven.
Zondag 17/05/2016
Liefste dagboek: je weet nooit wat er gebeurd is gisteren! Ik verkende dus de stad en ik kwam een oude vrouw tegen en die vertelde mij dat deze stad gevaarlijk is en dat ik moet oppassen!! Ik ben zo bang geworden! Ik wil mijn leven hier niet nog eens verliezen! Ik wil gewoon terug naar Assebroek! Tot morgen
Xoxo Lena xoxo
Ik stopte mijn dagboek terug in mijn tas en nam mijn telefoon eruit. Ik stuurde een sms'je naar mijn mama.
Ik: mama mag ik eens afspreken met Paulien maar zou je mij eens kunnen voeren dan? Xxx
Mama💗: tuurlijk lieveke vriendschap miet behouden worden! Xxx
Ik: dankje mama ly xxx
Mama💗: ly too xxx
Ik: ah mama nog iets xxx
Ik was van plan om haar het hele verhaal te vertellen...
Mama💗: ja? Xxx
Ik: laat maar xxx
Ik was te bang om het haar te vertellen! Ik zal het vroeg of laat wel eens doen! Ik pakte mijn laptop en zocht wat info over de nieuwe school waar ik heen moet. Mijn mama zal mij de eerste dag brengen. Want de weg weet ik nog niet. En de 2de dag waarschijnlijk ook "haha" ik zag daar wat knappe jongens staan op allerlei foto's. Ik begon te lachen. Ik dacht aan Dean want die is ook zo knap... Ik besloot om een facebook bericht te sturen.
Ik: hey Dean
Dean: hey girl x
Ik: ik mis je wel Dean❤️
Dean: ik jou ook girl💚
Ik: we moeten eens afspreken met Paulien en misschien een vriend van jou?❤️
Dean: ja lijkt cool morgen? 💚
Ik: ja maar dan achter school. Ik vraag aan mijn mama om me af te droppen bij jullie school? Goed? ❤️
Dean: lijkt me goed💚 ly
Wat?! Dean zeg ly tegen mij! Ik schrok me een bult wat moet ik doen?
Ik: uhm.. Ly to ❤️
Dean: zieje morgen bby💚💚
Ik: tot morgen Dean❤️❤️
Ik sloot Facebook af en deed mijn computer uit. Stopte de tv aan en...
"Ringggggg ringggg"
Dat was de vaste telefoon ik nam op en ik schrok me een bult!!! What?!!
******************************************* benieuwd wie dat aan de telefoon was? Reageer dan snel wat je denkt er zal gebeuren!