"Bzzz bzzz"
Die stomme wekker ging weer af. Het is 6u45 en ik moet nu al opstaan. Ik doe mijn kast open en twijfel over mijn kleren. Het gele kleedje? Of een skaters rokje? Ik besluit het skaters rokje met zwarte wit-blauwe superstars. Met een leuk topje erop. Ik ga naar mijn moederskamer en klop op de deur. "Opstaan! 1ste schooldag voor mij!!!!" "Jaaaaa" roept mijn moeder terug. Ik lach en loop naar beneden. Smeer een boterham met choco. Nutella natuurlijk! Ik eet hem op en maak mijn tas. Mijn moeder komt naar beneden helemaal in haar deftige kledij. Ik lachte haar een beetje uit haha. " kom ga al maar naar de auto!" Zegt mijn mama en ik gehoorzaam haar. Ik pakte mijn tas en liep naar de auto. Ik vond het zo spannend! Op school kwam er al onmiddellijk een meisje naar me toe genaamd: Janne. "Hallo zei ze tegen mij. "Uhm hallo ik ben Lena." "Ja dat weet ik haha wil je vrienden zijn?" "Ja hoor" "zitten we de eerste les samen? Bij wiskunde van meneer Brent?" "Ja lijkt me leuk." We hebben elkaar nog een halfuur goed leren kennen en het lijkt alsof we elkaar al langer kenden. In de klas zaten we samen het voorlaatste bankje rechts in de hoek. "Tringgg tringgg" "de les za nu beginnen iedereen die vanaf nu nog..." De deur stormt open. Een hele knappe jongen kwam de klas binnen. Met warrig blond haar en donkerbruine ogen. Je denkt bijna dat ze zwart zijn. Hij komt achter mij en Janne zitten. Ik begin helemaal te blozen. "Knappe jongen hé" zegt Janne tegen mij. Ik knik verlegen. "Meneer Mathews? Bent u alweer te laat?" "Ja het spijt me meneer" zijn stem was zo warm.
POV de onbekende jongen
"Hey Jim wie is dat lekker meisje daar?"
(Jim is de vriend die naast the boy)
" dat is Lena het nieuwe meisje die net in deze beurt is komen wonen"
"En hoe weet jij dat allemaal?"
"Stilte" roept meneer Brent
POV Lena
Na de wiskundeles hadden we frans. Maar eerst was het pauze. In de pauze kwam de onbekende jongen naar me toe. "Hey Lena" "hey, wat is je naam" vroeg ik hem. "Ben. Ben Mathews." En hij vertrok. Ik was heel aan het blozen. Ben Mathews wat een prachtige naam. Janne zag dat ik aan het blozen en aan het denken was aan Ben. "He kus hem gewoon" "wat?! Neen dat kan ik toch niet doen?" "Waarom niet?" En ik was stil. Zou ik hem kussen? Hou ik nog van Dean? ("O ja Dean was mijn crush") "tring tring tring" de bel ging. Tijd voor Frans. Janne was nog steeds in het toilet en ik wist het niet zijn. Dus ik besloot al naar Frans te gaan. Ik ging zitten helemaal vanachter waar de leerkracht ons niet zag als we briefjes onder te tafel deelden haha. Maar in de plaats dat Janne naast mij kwam zitten kwam Ben. "Hey babe" zei hij tegen mij en ik lachte gewoon maar. Hij haalde zijn hand langzaam naar beneden en pakte mijn hand.