@stonerpercy: Doslova som sa zastavil v strede svojej obednej prechádzky, pretože som potiahol dva šluky, uvidel kvet a uvedomil som si, že bohovia nemôžu ľúbiť rovnako ako ľudia, pretože láska je o prežití
@himbopercy: Možno som bol sfajčený, ale chcel som tým povedať, že nesmrteľník nemôže ľúbiť tak ako smrteľník, pretože dôvod, prečo milujeme tak hlboko je naša smrteľnosť. Narodili sme sa zraniteľný, bojazlivý a sme ťažko porozumiteľný a všetko len narastá tým, ako sme starší. Potrebujeme, aby nás ľudia ľúbili od momentu ako sa narodíme alebo to neprežijeme. Neustále sa snažíme niekoho pochopiť, viac a viac ľúbiť lebo inak by sme zomreli. Všetko je lož, ale láska nie. Láska je koreňom všetkého. Vezmite kapitalizmus a zničte mrakodrapy a zahoďte internet a podobné sračky. Aj tak sa ráno zobudíš a budeš potrebovať jesť, a stále budeš potrebovať niekoho, kto sa o teba postará, keď budeš chorý a budeme potrebovať hudbu, zábavu a SPOJENIE jeden k druhému. A čo by niekoho prinútilo urobiť čokoľvek ak nie rovnaká potreba prežiť ako druh a aby sme kurevsky cítili nejakú formu byť potrebný v celku, byť akceptovaný a ochraňovaný druhými. Neviem, ako to vy cítite ľudia, ale to, ako potrebujeme inštiktívne rozumieť jeden druhému až k úplnému základnému inštinktu prežitia... to mi príde celkom mentálne.
CZYTASZ
Citáty
Losowe✨ Citátom môžeš rozumieť len v dvoch prípadoch: Buď rozmýšľaš príliš, alebo si ich zažil. ✨