Když sem se probudila otevřela sem oči , zvedla hlavu a rozhlédla se kolem sebe ležela sem na opravářzkém stole a kolem mě stálo police a v nich leželi náhradní díly . Pomalu sem se zvedla ze stolu , chytla sem se za hlavu a řekla :" co se stalo ? Když v tom sem si uvědomila že na hlavě necítím své dlouhé černé vlasy . Vyděšeně sem se podívala na svou ruku ale mýsto své sem vydělá ruku robota , vyděsila sem se tak že sem vykřikla a spadla ze stolu , když sem se nepamatovala rychle sem se zvedla jenže sem najednou vůbec necítila nohy , když v tom sem uslyšela jak někdo otvýrá dveře. Rychlé sem se doplatila za roh police .ale akmile sem se tam skovala podívala sem se směrem ke dveřím a uváděla jak dveřmy vyšla Chica a začalase rozhlížet po mýstnosti , jakmile se ale podívala mým směrem zase sem se skovala , ale jakmile sem to udělala slyšela sem její kroky jak mýří směrem ke mě .Když už byla skoro u mě začala sem se hrozitánsky bát co mi udělá. Když v tom stála přímo přede mnou že začátku si mě udiveně prohlížela ale potom se na mě usmála a řekla :" ahoj sem Chica , a kdo si ty ? Podívala sem se na její úsměv přestala se bát a odpověděla :" menuju se Atálie , Chica se na mě usmála podala mi ruku a řekla :" poť vstávej , já ale jen smutně sklonila hlavu a řekla :" co se to se mnou stalo ? Chica si sedla vedle mě a začala to vysvětlovat :" výš Freddy tě našel ale už skoro mrtvou jinak to nešlo a tak ti takhle marionet zachránila život , semnou ,Freddym , Foxym , a Bonniem , nás taky zachránila ale to už je hodně dávno budeš si muset zvyknout jako sme si zvykly my . poď seznamim tě s ostatnímy . zvedla se a znovu my podala ruku , chytla sem se jí a pomalu sem se začala zvedat ze země . Jakmile sem stála nohama na zemi začala sem se ze začatku kymácet a když sem se začala nahýbat tak že bych spadla Chica mě chytla znovu , potom sem se postavyla a řekla :" díky , Chica se na mě usmála a kývla hlavou . pomalu sem udělaa pár kroků ale potom sem už šla normálně , spolu z Chicou sem pak vyšla ze dveří ašli sme spolu chodbou až do hlavního sálu . Když sme tam vešli rozhlédla sem se po mýstnosti a zahlédla sem jak se na mě všichni udiveně podívali , když v tom ke mě přišel Freddy a Foxy a Freddy řekl :" ahoj já sem Freddy , a jak se menuješ ty ? a nevyděl sem tě tu už někdy ? Z úsměvem sem se na něj podívala a řekla :" já se menuju Atálie no a mě už stu asi vyděl protože my to tu patří tedy patřilo . a smutně se mi sklonily uši , když v tom my Foxy položil ruku na rameno a řekl :" to je mi líto ale není totu tak zlí . podívala sem se na něj z úsměvem a řekla to asi vážně není . Když Foxy a Chica odešli tak sem se smutným úsměvem zeptala :" můžu být teďka sama ? Freddy z úsměvem kývl hlavou a odešla sem z mýstnosti , chvýli sem šla chodbou když v tom sem si všimla jak de někdo zamnou otočila sem se stál tam bonnie a řekl roztomile :" ahoj . a pak odešel zase sem se otočila a pokračovala v cestě když sem došla na konec, párkrát sem zabočila až sem našla dveře ven vyšla sem nimy ven a sedla sem si mezi dveře , smutně sem sklonila uši a začala přemýšlet .
Když v tom sem uslyšela jak ke mě někdo de , utřela sem si olejove slzy , otočila sem se a uvyděla jak tam stojí Marionet , ja se ale zas otočila a snutně sklonila hlavu . Marionet si sedla vedle mě a zeptala se :" jak ti je ? Smutně sem se na ní podívala a řekla :" abych pravdu řekla tak p říšerně . a zas sem sklonila hlavu , Marionet my dala ruku na rameno a řekla :" já vým že je to teď těžké , ale jinak to nešlo , je mi to moc líto . smutně sem se na ní usmála a řekla :" to nevadí ale budu si muset zvyknout na to všechno . Marionet se usmála a řekla :" no teď už poď dovnitř , v pizzerii budou brzo otvýrat . zvedla sem se spolu z Marionet a vratila se dovnitř uprostřed chodby mě marionet zastavila a řekla :" my už musíme na scénu běž se zatím vyspat . a odešla , já si zalezla do jedné malé mýstnosti , sedla sem si na zem do rohu a usnula .
ČTEŠ
Atalie : Five Nights At Freddy's
FanfictionJe to o jedné dívce která šla kolem staré rozpadají císe pizzerie dala ji zase sprovoznit jenže sekuriťaka kterého najala se začne chovat divně a v noci se stane něco co změní Atalin život navždy