Chvýli sme šli chodbou když v tom se ozvalo :" ahoj . udiveně sem se podívala kolem sebe ale nikdo kromě ,bmě a Freddyho tam nebyl , podívala sem se na Freddyho a ten se podíval nahoru a řekl :" ahoj Mangle . udiveně sem se podívala nahoru a uvyděla jak po stropě šplhá nepovedený animatronik z hlavou , růžovo býlé lyšky a růžovou mašly zezačátku sem se jí lekla a ustoupila od ní dál . Freddy se na mě podíval a řekl :" Mangle se nemusíš bát . Mangle se na mě podívala a řekla :" ahoj , promiň nechtěla sem tě vyděsit . Freddy se na ní podíval a řekl :" mohla bys ji prosím doprovodit do druhého sálu ? Mangle kývla hlavou a řekl :" tak jo . Freddy se na mě usmál a odešel . Mangle se na mě usmála a řekla :" tak poď zavedu tě tam . jakmile sme šly chodbou tase mě zeptala :" a jak se menujěš ? S úsměvem sem se naní podívala a řekla :" jmenuju se Atalie . Když sme došli ke dveřím tak mě mangle zastavila rozhlédla se po mýstnosti a řekla :" počkej tady . vešla do mýstnosti a lehla si do jednoho rohu , já se zatím rozhlédla po sále a vyděla jak na podiu stojí nějací nový animatronici . na pravo stálo jakýsi kuře z růžovýma tvářema a růžovým dortíkem , na levo byl zase modrý králíček z červenými tvářemi a v ruce měl červenou kytaru , a veprostřed stál hnědý medvýdek z červenýma tvářema a v ruce držel mikrofon .
Jakmile sem vkročila jednou nohou do sálu najednou se rozsvýtila světla na podiu a ten králik začal hrát na kytaru . a jakmile sem vyšla spátky do chodby tak se začlo ozývat jak zlověstně zpívají . když sem se otočila tak tam děsivě stálo to kuře bez zobáku a očí okamžitě sem vyděšeně utíkala přez sál až do druhé chodby a skovala se za roh . Pořád šel slyšet ten děsivý zpěv podívala sem se na chodbu ale nikdo tam nebyl , ale když sem se otočila spádky tak tam stál ten medvýdek ale bez oči a děsivě spíval okamžitě sem vyběhla spádky na chodbu když v tom jakmyle přestal zpěv ozýval se chodbou děsivý smých který vydával ten králík . Když sem se dostala k malé mýstnosti vstoupila sem mezi dveře když v tom tam na mě zařvalo to kuře z medvědem . Najednou sem se vyděsila tak že se mi podkoply nohy a narazila hlavou tvrně o zem až sem spadla do bezzvědomý .
Pokračování najdete na mém novémwattpadu Atalie
ČTEŠ
Atalie : Five Nights At Freddy's
FanfictionJe to o jedné dívce která šla kolem staré rozpadají císe pizzerie dala ji zase sprovoznit jenže sekuriťaka kterého najala se začne chovat divně a v noci se stane něco co změní Atalin život navždy