Bonnie

26 0 0
                                    

Když sem se probudila , otevřela sem oči a vstala . O chvýli
později sem vyšla z mýstnosti a šla kousek chodbou až do sálu , jakmile sem vešla dovnitř vyděla sem jak ještě Freddy z ostatnímy spí ve stoje na podiu a jak Foxy potichu vylézá ze svého maleho podia . Přiběhla sem kněmu a zeptala se :" kam deš ? Foxy jen zasičel abych byla potichu a řekl :" du vystašit sekuriťáka , deš taky ? Vesele sem kývla hlavou a zeptala se :" co mám dělat ? O chvýli později sem stála za rohem chodby která vedla přímo k sekuritákovy Foxy stál na druhé straně a naznačil že mám jít , vesele sem se na něj podívala a vyběhla z děsivým křikem směrem k sekuritakovy , když v tom se ozval ten strašlivý smých , zastavyla sem a stichla .
najednou sem uvyděla prudké světlo zakryla sem si oči když v tom po mě sekuryták něco hodil , jakmile mi to narazilo do hlavy spadla sem na zem a usnula . Když sem se probudila otevřela sem oči a vyděla jak sedim u zdi a předemnou seděl Foxy a vedle něj Freddy a zeptal se :" si v pořádku ? Kývla sem hlavou a zeptala se :" co se stalo ? Foxy se na mě smutně podíval a řekl :" je mi to líto , sekuriták po tobě hodil páčidlo moc mě to mrzý . a smutně sklonil hlavu , já se na něj usmála a řekla :" to nic , nic se my přece nestalo . Foxy se usmál , Freddy vstal a podal my ruku . chytla sem se ji a pomalu vstala , Freddy se na mě pak usmál a odešel . Foxy se zvedl ze země a řekl :" no někdo by stebou chtěl mluvyt , poť zamnou . kývla sem hlavou a šla s ním chodbou . Když sme vešli do hlavního sálu tak přímo u dveří stál Bonnie z rukama za zády a se začervenalíma tvářema . Foxy prošel vedle něj postrčil ho a řekl :" tak do toho . usmál se a odešel . Bonnie se na mě roztomile nervozně podíval , nastavil mi ruku a řekl :" to je pro tebe . a na ruce mu ležel hezký plyšáček hnědého medvýdka co vypadal jako já vzala sem si ho a řekla :" děkuju . Bonnie se přestal červenat a řekl :" nemáš za co , a jak se menuješ ? Usmála sem se na něj a řekla :" zmenuju se Atálie . Bonnie roztomile sklonil uši a řekl :" moc hezký méno , podívala sem se na něj a řekla :" a ty si Bonnie . Bonnie zvedl uši , udiveně se na mě podíval a řekl :" jak výš jak se menuju ? Smutně sem se na něj podívala a řekla :" já vás nechala sprovoznit spolu z pizzerií , ale pak se to stalo . smutně sem sklonila hlavu až my z oka vypadla olejová slza , bonie se mi dal smutně ruku na rameno a řekl :" to je mi líto . smutně sem se na něj usmála a řekl :" no nechceš se naučit na kytaru ?  Vesele sem se na něj podívala a řekla :" tak jo . sedly sme si na pódio a položila sem si plyšáčka vedle sebe , Bonnie mezi tím vytáhl kytaru dal my jí do rukou a začal my ukazovat kam dát prsty a řekl :" tady dej jednu ruku a tady druhou . jakmile sem začala hrát tak se na mě Bonnie usmál a řekl :" de ti to dobře . Když už bylo pět ráno vzala sem si plyšáčka do ruky a šla sem z Bonniem chodbou . Jakmile sem byla v jedné malé mistnosti Bonniem mi řekl :" tak dobrou . a odešel , já si sedla do rohu na zem položila sem si plyšáčka vedle sebe a usnula .

Atalie : Five Nights At Freddy'sKde žijí příběhy. Začni objevovat