Kyunbear: Tanrı'm?!*$!#
Kihyun..
Seninle evleneceğim
Kiki69: Normalde olsa, şu yazdığına sevinirdim fakat
o kADAR SİNİRLİYİM Kİ ÖFKEDEN BAŞKA BİR DUYGUYU HİSSEDEMİYORUM
Kyunbear: ama Kihyunie~
Çok tatlı şeyler yazmışsın~
Kiki69: velet
Fazla sevimlisin ama
SİKTİĞİMİN SİKİK HOSEOK'LA HYUNGWON'U ÖLDÜRECEĞİM
YOKSA GİTMEZ BU SİNİR
Kyunbear: yani
beni uyurken nasıl hastane odasına sokmuşlar ben de anlamadım
sadece biraz başım ağrıyordu ve uyumuştum
yani şaka yapmışlar..
Kiki69: ONLARIN ŞAKALARINI SİKERİM
Kyunbear: yanına gelsem, sakinleşir misin?~
Kiki69: ....
Öpersen belki.
Kyunbear: fırsatçı!
Changkyun telefonu cebine tıkıştırdıktan sonra önündeki banka doğru ilerledi ve bakışları telefon ekranına dönük gencin yanına oturdu. Aklına onu ölü sandığı için yazdığı şeyler geldikçe gülümsemesini durduramıyordu.
Onun geldiğini fark etmediğini anladığında hafifçe yaklaşıp büyüğün yanağına minik bir öpücük kondurdu ve geri çekileceği sırada dudaklarındaki baskıyla irkildi. Kihyun gülmemek için kendini tutup ellerini küçüğün beline sardı ve öpücüğü bozmadan kucağına çekti. Etrafta insanların olmasını ilk defa umursamadan ellerini büyüğün yanaklarına yerleştirmişti Changkyun. Özlem dolu öpücüklerini sonlandırdıklarında derin bir nefes verdi ve yanaklarındaki elini omuzlarına indirdi.
"Sana bunun için kızabilirdim ama..
Buraya geliş amacımı bozmak istemedim."
Kihyun dudağının tek kenarı yukarı doğru kıvrılmış, kucağındaki güzel bedeni seyrederken aşkın ne denli mükemmel olduğuna şaşırıyordu.
"Ben de seni seviyorum."
Küçüğün ağzından çıkan bu birkaç kelime kalbinin hızla atmasına neden olurken gözlerini kapatıp başını arkaya attı ve kahkahasını serbest bıraktı.
"Biliyorum, bebeğim."
İkinci bir öpücük için yüzüne doğru yaklaşırken Changkyun kaşlarını hafifçe çatmış omzuna vurmuştu.
"Öküz."
"Ben de sana aşığım."
◇◆◇◆◇◆
Veee, final!
Dermişim
Bitirmeeem;;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teddy Bear || Changki
FanfictionKiki69: neden ayıcık? Kyunbear: çünkü onlar sevimliler ve sarılınca sıcak tutuyorlar. Kiki69: seni ısıtabilirim. Warning: boyxboy ¤ilk changki fic'i.