deel 11

39 2 0
                                    


Nasima probeert de leraar over te halen om te ruilen wat haar niet lukt!!!!
Als de bel gaat gaan we naar de volgende les.
We hebben echt een hele gezellige klas!!!!
Als we na twee ander lessen vrij zijn gaan we gelijk naar huis.


______________________

Nasim:

Het is een paar dagen geleden dat Meryem en ik 'partners' zijn geworden.
Soms maakt ze me gek en moet ik me inhouden om haar heerlijke lippen met rust te laten maar dan slaat ze opeens helemaal over en gaat ze heel dom en bot doen!!!!
Maar ze maakt me gek binnen een paar dagen ben ik helemaal gek op haar!!!!
Het is nog warm dus chill m vaak op scheveningen.
Ik kom haar daar soms ook tegen met haar vriend en met Salima.
Ik weet nu zeker dat die jongen van de ene keer haar vriend is ze noemen elkaar steeds lieverd en sgatje en steeds als ze elkaar zien geven ze elkaar een kus.
Dat maakt me ook gek elke keer als ik ze samen en zie voel ik me bloed koken van binnen.
We hebben best wel weinig les de eerste week dus ben weinig op school.
We moeten nog wel veel aan onze nederlandse opdrachten doen.
Ik weet dat als ik een andere partner had dat ik er helemaal niets aan zou doen maar ik heb er alles voor over om samen met Meryem te zijn!!!!!
Vandaag heb ik weer met haar afgesproken het is Zaterdag dus hebben we afgegsproken in de bibliotheek.
Best wel grappig met zo een mooie dame ga je wat leuks doen wij gaan naar de bieb.
Ik pak een lichte spijker broek en een wit truitje.
Ik trek het aan en pak me witte prada's en me zonnebril en loop naar beneden.
Ik groet me moeder met een kus op haar voorhoofd.

Nasim: sbah el ghier Yemma.
Yemma: sbah el ghier eh mie(goede morgen mijn zoon)

Ik ga zitten en pak een glas thee en smeer een broodje.
Ik eet rustig mij brood op terwijl ik met me gedachtes bij Meryem zit.
Ik verlang er gewoon naar om haar te zien....
Ik wil zo veel over haar weten!!!!
Waar ze woont...
Wie haar familie is...
Waarom ze zo vaak huilt.....
En nog veel meer dingen.
Als ik klaar ben met eten sta ik op en zeg ik tegen me moeder dat ik weg ga.
Me moeder knikt glimlachend en geef me een kus.

Yemma: veel succes mijn zoon zegt ze met een knipoog.
Nasim: bedankt zeg ik met een rood hoofd en verlaat het huis.

Ik loop naar me auto toe en stap in.
Ik zet een muziekje op en rij naar de bieb waar we hebben afgesproken.
Ik kijk in de achteruit spiegel naar me zelf.
Ik vindt me zelf echt geweldig...
Eerlijk ik heb mooie blauwe ogen,rechte witte tanden,mooi kleurtje,kuiltjes wat wil ik nog meer?????
Sommige mensen vinden mij kapsones maar ik noem het gewoon zelfvertrouwen!!!!!!
Voor de bieb parkeer ik mij auto.
Ik loop binnen in het groet gebouw.
We hadden afgesproken dat we elkaar zouden zien op de eerste verdieping.
Ik kijk om me heen.
En ja hoor daar zit ze!!!!
Me hart begint sneller te kloppen ik voel dat ik het benauwt krijg ik heb een raar gevoel in me onderbuik.
Ik loop met een bonkend hart naar haar toe....

___________________

Meryem:

Al MaktabWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu